3 günlük bikini diyetiyle zayıflayın

Diyetisyen Ayşe Tuğba Şengel, yaz aylarında kadınların kabusu haline gelen bölgesel yağlanmalar ve diyet konusunda önemli tavsiyelerde bulunurken sağlıklı diyetler ile 3-4 kilo vermenin sırrını da verdi

31 Ağustos 2017, Perşembe 14:00
A A
Su tüketmek selülit görünümünü azaltır

Su tüketmek selülit görünümünü azaltır

Yazın gelmesiyle birlikte vücuttan çok fazla sıvı kaybediyoruz. Bu sıvı miktarını dengelemek için her gün mutlaka 3 litre su içmelisiniz. Su tüketmek dolaşımı hızlandırır ve ödem atıcı etkisi ile vücutta selülit görünümünü azaltır. Su tüketimi ile iştahınızı azaltacak ve vücudunuzu yağlandıran besin tüketiminizi azaltmış da olacaksınız.

Tuz tüketimini sıfırlayın

Tuz tüketimini sıfırlayın

Aşırı tuz tüketimi yaz aylarında vücudunuzun şişmesine sebep olabilir. Yaz aylarında özellikle de tatile gitmeden önce tuz tüketimini sıfıra indirmelisiniz. Böylece vücudunuzdaki ödem azalacak ve şişlikler inecek, bikinize de daha rahat gireceksiniz.

Her gün 1 saat yürüyüş yapın

Her gün 1 saat yürüyüş yapın

Dolaşımın hızlanması ve yağ yakmak için her gün mutlaka 1 saat tempolu yürüyüş yapmak gerekir. Yürüyüş yaptığınız anda vücudunuzun yakacağı enerji artacak ve kilo kaybı yaşamaya başlayacaksınız. Aynı zamanda kan dolaşımının hızlanması ile ödemleriniz azalacak vücuttaki şişlikler de inecektir. 

İşte 3 Günlük Bikini Diyeti

İşte 3 Günlük Bikini Diyeti

1.Gün SABAH UYANINCA 2 bardak su KAHVALTI 1 dilim kaşar peynir ile 2 dilim ekmek arasına tost,Söğüş yeşillik 2 SAAT SONRA 8 adet kuru dut,1 adet ceviz,Kiraz saplı ödem atan çay ÖĞLEN 3 adet ızgara ev köfte,1 kase yoğurt Yeşil Salata 2 SAAT SONRA 1 bardak süt,2 adet gün kurusu AKŞAM 6 kaşık taze fasulye yemeği, Yeşil Salata 2 SAAT SONRA 4 küçük parça karpuz

2.Gün

2.Gün

SABAH UYANINCA 2 bardak su KAHVALTI 3-4 dilim burgu peyniri,1 tatlı kaşığı bal, 6 adet zeytin, yeşillik,1 dilim tam buğday ekmeği 2 SAAT SONRA 10 adet siyah çekirdekli kuru üzüm, Kiraz saplı ödem atan çay ÖĞLEN 8 kaşık taze fasulye,1 kase cacık, Yeşil Salata 2 SAAT SONRA 1 adet elma,6 adet çiğ fındık AKŞAM 100 gram tavuk haşlama veya ızgara, Yeşil Salata, 1 bardak ayran 2 SAAT SONRA 12 adet kiraz

3.Gün

3.Gün

SABAH UYANINCA 2 bardak su KAHVALTI 1 kase laktozsuz süt , ½ adet muz, ½ adet elma, tarçın, Söğüş yeşillik 2 SAAT SONRA 6-7 adet kuru erik, kiraz saplı form çayı ÖĞLEN 3 adet ızgara köfte, 1 kase cacık veya ayran, Yeşil salata 2 SAAT SONRA 1 adet elma veya kivi AKŞAM 10 kaşık semizotu yemeği, 1 kase yoğurt, salata 2 SAAT SONRA 3-4 parça kavun, 6 adet çiğ badem

Diyeti uygulamadan önce doktorunuza başvurunuz.