30 dakikada 500 kalori

Türkiye'ye yeni gelen spor aleti Krankcycle'la 30 dakikada 500 kalori harcamanız mümkün!

30 dakikada 500 kalori

Çoğumuzun en büyük dertlerinden biri kilolarımız. Kilolarıyla başı dertte olanların ya da sıkı bir vücuda sahip olmak isteyenlerin son gözdesi ‘krankcycle’. Fitness dünyasının yepyeni ve eğlenceli trendi krankcycle aslında bir el bisikleti. Oturarak ya da ayakta egzersiz yaparak kondisyon çalışmak mümkün. Ayrıca daha az efor sarfederek daha fazla yağ yakılabiliyor. Krankcycle’ın yaratıcısı fitness dünyasından tanıdığımız Jonny G. formda kalmak için egzersiz olanakları sunan spinning’in de yaratıcısı. Johnny G., krankcyle’ın da gördüğü ilgiyi beklediğini söylüyor.

Krankcycle, başta Amerika ve Avrupa olmak üzere fitness dünyasında ‘tekerleğin yeniden icat edilmiş hali’, olarak kabul ediliyor. El ile pedal çevirme mekanizmasına sahip olduğundan başta göğüs, sırt, karın ve kol kasları olmak üzere tüm vücut kaslarını çalıştıran eşsiz bir kardiyo programı olan krankcycle’ı tercih eden ünlüler arasında Penelope Cruz, Matthew Mcconaughey, Gwen Stefani gibi isimler de yer alıyor. Krankcycle’ın en heyecan verici özelliği ve faydası, üst vücudu güçlendirmeye yönelik egzersizlerdeki etkisi.

Koordineli hareketler serisi ile karın kaslarını güçlendiren kranking, vücudun dengesini sağlıyor ve böylece normal kardiyo ya da ağırlık egzersizlerinden daha iyi sonuçlar alınabiliyor. Kranking sırasında vücudun oksijen kullanımı arttığı için yağlar ve kaloriler daha etkin bir şekilde yakılabiliyor. Krankcycle sadece kilo vermek isteyenler tarafından tercih edilmiyor. Profesyoneller de aletin kullanıcıları arasında.

Kranking koşucular ve bisiklet sürücüleri için ideal kardiyo egzersizi sunuyor, ana kas gruplarının çalışmasını sağlıyor. Yelken, yüzme, kürek, dağcılık ile ilgilenen sporcular için de çok iyi bir egzersiz programı sunan krankcycle kol, gövde ve kalbe yoğun bir şekilde oksijen sağlıyor. Hem ayakta hem de oturarak tek ve çift el kullanımı ile egzersiz yapılabilen kranking, kasların güçlü kalmasını sağladığı gibi sporcuların performanslarının da düşmesini önlüyor. Ayakta yapılan egzersizlerin çeşitli alt bölge egzersizleriyle birleştirilebilmesi de mümkün.