Ekonomi 3G'yi iPad'le büyütecek

3G'yi iPad'le büyütecek

Paylaş
3G'yi iPad'le büyütecek

Avea, 3G destekli cihaz kampanyalarıyla pazar payını artırma hedefi doğrultusunda ilerliyor

Gülay ZAİM / İZMİR

Haberin Devamı

Cep telefonu operatörü Avea gelecek hafta, Türkiye’deki birinci yılını tamamlayan 3G’yi destekleyen üçüncü cihaz kampanyasını tanıtacak. Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hakan Kaplan, görüntülü konuşma, kablosuz hızlı internet gibi birçok imkan sunan 3G’nin, Türkiye’de Avrupa ortalamasına göre oldukça hızlı büyüdüğünü belirterek, “Abonelerimizin yüzde 10’u 3G abonesi. 3G kullanımı Türkiye genelinde toplam pazarın yüzde 14’ü kadar. Bu bir yılda büyük başarı ama daha yolun başındayız” dedi.

Amaç müşteri sadakati

“Operatörler cihaz kampanyalarını ticari bir fayda sağlamak için değil, müşteri sadakatini artırmak ve ürün çeşitliliğini sağlamak amacıyla düzenliyor” diyen Hakan Kaplan, cihaz satışıyla 3G pazarını da büyüteceklerini aktardı.

Haberin Devamı

Hakan Kaplan, “Türkiye’de bir yılda 12 milyon cihaz satılıyor. 14 milyon cihaz ithal ediliyor. 60 milyon aktif mobil cihaz var. Operatörü cihazsız düşünmek mümkün değil. Mobil cihaz satışını artırdıkça, bayilerimizle daha dengeli bir yapıyı kurmuş olacağız” şeklinde konuştu.

iPad’i getiren ilk operatör

Cihaz kampanyalarının SIM kart takılan tüm ürünleri kapsayacağını belirten Kaplan, önceki hafta Mobiltel işbirliğiyle satışa sunulan dokunmatik ekranlı tablet bilgisayar iPad’in, Türkiye’deki satışını başlatan ilk GSM operatörü olduklarının altını çizdi.

32GB ve 64GB hafıza kartı seçenekleri bulunan 3G iPad, uzun süreli şarj dayanıklılığı ve hafiflik avantajı sunarken, internet üzerinden film, müzik oynatmanın yanı sıra e-kitap okuyucusu olarak da kullanılabiliyor.

Çağrı merkezine yatırım

Yönetim kademesinde önemli değişikliklere giden Avea’da pazar payını artırmak ve mobil internet deneyimini artırmak için farklı projeler uygulamaya konulduğunu belirten Hakan Kaplan, özellikle çağrı merkezi konusunda yatırımlar yaptıklarını aktardı.

Kaplan, günde 100 bin çağrı aldıklarını, müşterilere daha da önem vermeye başladıklarını ve şikayetleri dikkate alarak hizmetlerini düzenlediklerini söyledi. Hakan Kaplan, “Müşterinin sesi artık daha çok dinleniyor ve çözüm üretiliyor” diye konuştu.

Haberin Devamı