AK Parti'den İngiliz gazeteye ağır ceza

Ak Parti Genel Merkezi'nden İngiltere'de yayın yapan Daily Telegraph gazetesine çok ağır bir açıklama yapıldı

a
a
Salı, 14 Eylül 2010 - 22:59


AK Parti'den İngiliz gazeteye ağır ceza

Daily Telegraph Gazetesi 1.5 saat önce internet sitesine haber koyarak şu iddiada bulundu: “Adalet ve Kalkınma Partisi İran yönetiminden 25 milyon dolar seçim yardımdı aldı.” Özeti bu olan habere Ak Parti Genel Merkezi’nden çok sert bir açıklama geldi.

İşte o açıklama:

“İRAN TÜRKİYE’NİN İKTİDAR PARTİSİNE 25 MİLYON DOLAR BAĞIŞTA BULUNUYOR” BAŞLIKLI, TELEGRAPH GAZETESİ'NDE YAYIMLANAN MAKALE HAKKINDA AÇIKLAMA

Sayın Editor;

14 Eylül 2010 tarihli (bugün) gazete makalenize istinaden yazmaktayım. İktidar partisi olan Adalet ve Kalkınma Partisi hakkında gazeteniz ve web sitesinde yayınlanmış olan bu haber bizi tam anlamıyla şaşkınlığa uğratmıştır. Böyle bir olay asla gerçekleşmediği gibi, haberinizdeki iddialar hiçbir kanıta dayanmamaktadır. Yalanlardan başka hiçbir şeye dayanmayan bu haberi kati olarak reddediyor ve Partimiz aleyhine yapılmış böylesine temelsiz ve sinsi bir iddianın gazetenizde nasıl basılmış olabileceğine dair derhal bir açıklama bekliyoruz. Ayrıca, acilen kamuya duyuracağınız bir özür ve düzeltme ile birlikte, söz konusu makalenin kamu açıklaması yapılarak web sitenizden derhal silinmesini talep ediyoruz. Bu konuyu ulusal ve uluslararası mahkemelere götürme hakkımızı saklı tutuyoruz.

Ömer ÇELİK

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı

Dış İlişkiler Başkanı

 

(HÜRRİYET)