Ekonomi Alışverişte yepyeni bir konsept

Alışverişte yepyeni bir konsept

Paylaş
Alışverişte yepyeni bir konsept

Eskidji Bazaar, alışa gelmiş AVM mantığı dışında, 500 bin farklı ürün çeşidinin son derece uygun fiyatlarla tüketiciye sunulduğu yepyeni bir konsept çarşı

Eskidji Bazaar, yepyeni bir konsept çarşı. Çarşılarda; mobilya, beyaz eşya, elektronik, oto müzik sistemleri, oyuncak, parfümeri, antika, şifalı bitkiler, ev tekstili, bijuteri, ev aksesuarı, halı, terzi, takı-tasarım, müzik aletleri, oto yıkama, lokanta ve kafeteryalarla çağdaş bir alışveriş merkezinin bütün olanakları sunuluyor. Müşteriler istedikleri herşeyi tek çatı altında ve uygun fiyata alabiliyor. Ücretsiz otoparkı, gece ve gündüz güvenliği, iklimleme cihazları, yangın söndürme sistemleri ve müzik yayınıyla ziyaretçilerimizin güvenli bir ortamda alışveriş yapmaları sağlanıyor. Eskidji Bazaar Genel Müdürü Hüseyin Okumuş sorularımızı yanıtladı.

En ekonomik ve pratik AVM

● Eskidji Bazaar’i nasıl tanımlarsınız?

Kısaca;’üreticileri tüketiciyle arada aracı olmadan buluşturan en ekonomik ve pratik alışveriş konsepti’ olarak tanımlayabiliriz. Eskidji Bazaar’lar, alışıla gelmiş AVM mantığı dışında çarşı kültürünü benimsemiş, yüzlerce üretici, toptancı ve bayii firmanın düşük maliyetlerle perakende satış yapabildiği, ev alışverişinde yepyeni bir konsept yaratan çarşı zinciridir.

● Eskidji Bazaar’ı diğer mobilya ve dekorasyon firmalarından ayıran en büyük özelliği nedir?

Eskidji Bazaar olarak tüm çarşılarımızda, tüketiciyle esnafın arasındaki duvarları ortadan kaldıran, samimi, bol seçenekli, ve alıma teşvik eden,’dükkan değil, stant’ anlayışını uyguluyoruz. Türkiye’de sadece bizim uyguladığımız bu konsept sadece daha fazla üreticiyi aynı çatı altında toplamakla kalmıyor, aynı zamanda düşük kira bedelleri de ürünlere yansıyor ve uygun fiyat politikamız yılın her günü geçerli oluyor. Bugün gerek satış hacmine, gerekse ziyaretçi sirkülasyonuna baktığımızda stantlarımızın verimini rahatça görebiliyoruz. Örneğin, tipik bir mobilya mağazasını günde 10-15 kişi ziyaret ederken çarşılarımızda bu rakam herhangi bir pazar günü 10 bini geçebiliyor, bu da yılda yaklaşık 4 milyon ziyaretçinin ev alışverişlerinde Eskidji Bazaar’ı tercih ettiği anlamına geliyor.

● Eskidji Bazaar, mobilya ve dekorasyon sektörüne nasıl bi yenilik getirdi?

‘Dekorasyon, hatta tüm alışveriş sektörüne’,’kolay alışveriş’ anlayışını getirdik.’Dükkan değil stant’ konseptimiz geleneksel pazar yerlerinden ilham alarak geliştirdiğimiz bir konsept. Bu konsept ile tüm ev ihtiyaçlarını tek bir çatı altında toplayan çarşılarımızda; mobilya, elektronik, halı ve daha bir çok ürün çeşidini kapı kapı dolaşmadan her zevke ve bütçeye uygun şekilde bulmak mümkün. Bu durum dekorasyon ve ev alışverişini, lüksten çıkararak herkes için ulaşılabilir hale getiriyor. Eskiden ömürlük yapılan ev alışverişleri şimdi uygun fiyatlar sayesinde tekrarlanabilir hale geldi, ve böylece perakende sektörüne ev alışverişi konusunda katma değer sağlamış olduk.

● Şu anda kaç mağazaya ulaştınız, bu konudaki hedefleriniz nedir?

Şu anda İstanbul’da; Yenibosna, Haramidere, Sancaktepe ve Pendik, Türkiye genelinde ise Ankara, Kayseri ve Gaziantep’te olmak üzere tam 7 noktada toplamda 150 bin metrekare teşhir alanıyla hizmet veriyoruz. Eskidji Bazaar’ın başka hangi noktalarda mutlaka bulunması gerektiğini tespit etmek için Türkiye’nin dört bir yanında
incelemeler yapıyoruz. Onumuzdeki yillarda bu konsepti daha bir çok yeni ilimize yayıp, üreticisinin de toptanıcısının da kendi perakende zincirini en karlı şekilde kurabileceği; tüketicinin ise zorlanmadan ev alışverişini tamamlayabileceği bütünsel hizmeti Türkiye’de ihtiyaç olan her noktaya taşımak.

Haberin Devamı