ALJ Toyota'da hedef büyüttü

Sabancı Holding'in, Toyotasa'daki yüzde 65 hissesini 85 milyon dolara alan ALJ Grup, Türkiye'de 5 yıl içinde satışlarını 25 binden 50 bine çıkarmayı, 2020 yılında da pazar liderliğini hedefliyor

Salı, 27 Ekim 2009 - 05:00

ALJ Toyota'da hedef büyüttü

SATIŞLAR KATLANACAK

Sabancı Holding’in Toyotasa’daki hisselerinin tamamını satın alan ve Toyota Grup araçlarının en büyük bağımsız distribütörü olan ALJ Grup, Türkiye’de yıllık 25 bin adetlik satış miktarını 5 yıl içinde 50 bine çıkarmayı hedefliyor. İzmir’deki Tokullar Toyota Plaza’yı ziyaret eden Toyotasa Üst Yöneticisi ve Yönetim Kurulu Üyesi Ali Haydar Bozkurt, 2020 yılında da pazar lideri olacaklarını söyledi.

MARKAYA YATIRIM YAPACAK

Ali Haydar Bozkurt, Türkiye’de 5 yılda yüzde 10 pazar payına ulaşacaklarını söyledi. Türkiye’de büyümeyi çok istediklerini ifade eden Bozkurt, “Bayi ağını genişleteceğiz. Markaya pazarlama yatırımları yapacağız. İlk hedefimiz markayı hak ettiği yere taşımak. Ayrıca Toyota ikinci elde çok değerli. Toyota’nın ikinci elde de ilk tercih olduğunu öne çıkaracağız” diye konuştu.