'Alo, kavruluyorum beni söndürün'

İtfaiyenin 'Alo 110' hattına özellikle kadınlardan gelen telefonlar, santrali 'sıcak sohbet hattı'na çeviriyor

'Alo, kavruluyorum beni söndürün'

Denizli Belediyesi İtfaiye Müdürü İlyas Tuncer, asılsız ihbarlarla ve hoş olmayan konularda telefon santralinin meşgul edildiğini belirterek, “Alo 110 İtfaiye hattını sıcak sohbet hatlarıyla karıştıranlar oluyor.

Özellikle gece saatlerinde bazı kadınlar itfaiyeyi arayarak, ‘İçim yanıyor su dökün’, ‘Kavruluyorum, susadım, itfaiye su sıksın’, ‘Beni söndürün’ gibi taleplerde bulunuyor” dedi.

İtfaiyenin arandığı santralde karşı tarafın numarasının göründüğünü hatırlatan Tuncer, “Bu şekilde arayan kadınları uyarıyoruz. Görevli, arayan kişiye numarasını söylüyor, ikinci kez aradığında savcılığa suç duyurusunda bulunulacağını bildiriyor. Bir kadın hakkında suç duyurusunda bulunduk” diye konuştu.

İlyas Tuncer, itfaiyenin çok yoğun çalıştığını ve hiç kimsenin asılsız ihbarlarla ve bu gibi konularla görevlileri oyalamaması gerektiğini söyledi.

Ferah IŞIK/DENİZLİ (DHA)

Yandex.Metrica