Abdullah Kiğılı: Önümüzdeki yıl için hedeflerimiz belli

28 Kasım 2017, Salı 05:00
Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı 80 yıllık bir marka olmalarına rağmen her geçen sene birlikte daha dinamik, daha şehirli, daha inovatif olduklarını ve buna devam edeceklerini söylüyor
✔ 2017 nasıl bir yıl oldu?

Kiğılı olarak 2017’de verimli bir yıl geçirdik. Mağazalarımıza yatırımlarımız sürdü; hem metrekarelerimizi büyüttük hem mevcut mağazalarımızın çehresini değiştirdik. E-ticaret sitemiz bizim için çok önemli, o alanda pek çok yatırım yaptık. MAPIC fuarı gibi etkinliklere katıldık ve yurtdışındaki ilişkilerimizi pekiştirecek adımlar attık. Bunların yanında, Kiğılı’nın yüzü değişiyor. 80 yıllık bir marka olmamıza rağmen her geçen yılla birlikte daha dinamik, daha şehirli, daha inovatif hale geliyoruz. Pazarlama ve iletişim anlamında çağın gerekliliği olan dijital alana büyük yatırımlar gerçekleştirdik. “Yakışır Mı” isimli Babalar Günü reklam filmimizle Kristal Elma’da ödül aldık. Değişim Peşinde isimli dijital reklamımız büyük ses getirdi. Yine CRM ve müşteri sadakati anlamında Türkiye’de çok az sayıda hazır giyim markasının sahip olduğu büyüklükteki datayı işliyoruz. Bu şekilde cirolarımıza katkı sağlamayı sürdürdük. Son olarak, çalışanlarımıza da yatırım yapmaya devam ettik; Kiğılı Akademi’de yüzlerce çalışanımıza eğitimler verdik.

✔ Ya 2018?

2018’de Kiğılı’nın 80’inci yaşını kutlayacağız. Bu nedenle bizim için anlam taşıyan bir döneme giriyoruz. Yeni yıl için kendimize büyük hedefler koyduk. Yeni mağaza yatırımlarımız sürecek. Özellikle yurtdışı hedeflerimiz bu yıl daha da büyüdü. Türki Cumhuriyetler ve Orta Doğu, öncelikli olarak satış noktalarımızı artıracağımız yerler. Suudi Arabistan’ın en büyük kenti Cidde’de bir mağaza açmıştık, 2018 sonunda ikincisini açacağız. Birleşik Arap Emirlikleri’yle görüşmelerimiz sürüyor, teklifleri değerlendiriyoruz. Balkanlar, Hindistan gibi bölgelerde de fırsatları değerlendirebiliriz. Toplamda yurtiçinde 15, yurtdışında 10 mağaza açmayı hedefliyoruz. Böylelikle Türkiye’de 240, yurtdışında ise 35 noktaya ulaşacağız. Biz, “Türkiye’nin markası” algısıyla anılmak istiyoruz.

GÜNCEL HABERLER