Ariston Türkiye'ye inanıyor

Yeni ürün grubu Calidos ile 2010'da pazar paylarını yüzde 20'ye çıkaracaklarını belirten Ariston Thermo Group İtalya, Akdeniz ve Denizaşırı Bölgesi Pazarlama Müdürü Salari, “Ariston Türkiye'ye inanıyor. Yatırımlara devam edeceğiz” dedi

Pazartesi, 02 Kasım 2009 - 05:00

Ariston Türkiye'ye inanıyor

HEDEF 130 BİN SATIŞ

Isıtma sistemleri üreticisi İtalyan Ariston Thermo Group, termosifon (elektrikli su ısıtıcısı) alanındaki yeni ürün grubu Calidos serisi ile Türkiye’deki pazar payını yüzde 20’ye çıkarmayı hedefliyor. Ariston Thermo Group İtalya, Akdeniz ve Denizaşırı Bölgesi Pazarlama Müdürü Mario Salari, “Geçen yıl 1.5 puan kazanarak pazar payımızı yüzde 17’ye çıkardık. 2010’da daha iddialıyız” dedi. Salari, bu yıl 110 bin, gelecek yıl 130 bin termosifon satışı hedeflediklerini belirtti.

GELECEKTEKİ EN İYİ PAZAR

Mario Salari, Türkiye’de yılda 280 bin adet termosifon satıldığını belirterek şöyle konuştu: “Ariston, termosifonda Türkiye’de beş yıldır faaliyet gösteriyor. Pazarda sürekliliği sağlamak için lokal yatırımlar gerekli. Bölgedeki 4’üncü büyük pazarımız olan Türkiye, ısıtmada gelecekte en iyi pazarlardan biri olacak. Bu yüzden burada olup fırsatları değerlendirmek istiyoruz. Yenilenebilir enerjiye yatırım yapıyoruz. Ariston Türkiye’ye inanıyor. Türkiye’ye yönelik yeni ürün ve yatırımlara devam edeceğiz”  İnci Neşeli ÖZOĞLU