Astoria müşterilerini Grease'le tanıştıracak

İlk yıldönümünü, bir müşterisine uçak hediye ederek kutlayan Astoria Alışveriş Merkezi, ikinci yılında Grease müzikalini Türkiye'ye getiriyor. Bu kez Astoria'daki mağazalardan 60 gün içinde toplam 500 liralık alışveriş yapan müşteriler Grease müzikalini bedava izleyecek

Cuma, 04 Aralık 2009 - 05:00

Astoria müşterilerini Grease'le tanıştıracak

18.5 MİLYON ZİYARETÇİ

Astaş Başkanı Vedat Aşcı, Astoria Alışveriş Merkezi’nin (AVM) günlük 20-25 bin, 2 yılda 18.5 milyon ziyaretçiye ulaşan, mağazaları 2 milyar dolar ciro yapan kârlı bir yatırım olduğunu söyledi. Birinci yıldönümünde müşterisine 450 bin dolarlık uçak hediye ederek büyük ilgi gören Astoria’nın ikinci yılı nedeniyle düzenlenen toplantıda konuşan Aşcı, krizin olumsuzluğuna rağmen uyguladıkları kampanyalarla 2009’u bir önceki yılın ciro ve ziyaretçi rakamlarını koruyarak kapattıklarını belirtti.

CİRO YÜZDE 100

artacak Bu ay itibarıyla Benefit Club Card ile yeni bir sadakat programı hayata geçireceklerini söyleyen Aşcı, “Benefit Club Card’la ilk 3 ay içinde 150 bin, 2010 sonunda ise 500 bin kullanıcıya ulaşmayı, ciro ve ziyaretçi sayısında yüzde 100’e yakın artış bekliyoruz” dedi. Grease müzikalini Türkiye’ye getireceklerini belirten Aşçı, “2 Aralık 2009-31 Mart 2010 tarihleri arasında Astoria AVM’deki mağazalardan 60 gün içinde toplamda 500 liralık alışveriş yapan ziyaretçilerimiz Grease’i bedava izleyecek” dedi.