Atlasjet'ten "jambon" açıklaması

Salı, 08 Eylül 2009 - 09:59

Atlasjet'ten

Atlasjet Havayolları Roma'da arıza yüzünden beklemek zorunda kalan bazı yolcuların domuz etli jambon servisi yapıldığı iddialarına karşı açıklama yaptı. Şirket yaptığı açıklamada müşterilerinin servis sırasında istediklerini aldıklarını, jambon servisi yapılmadığını belirterek şunlara değindi;

”Pazar günü sabaha karşı 02.30'da Roma-İstanbul seferini yapacak uçağımızda hidrolik arızanın tespit edilerek ilk aşamada kısa sürecek şekilde bakıma alınmıştır.Kısa sürede tamir tamamlanacağı öngörüldüğü için Uluslararası taşıma kuralları gereği ilk aşamada yiyecek ve içecek ikramı yapılmıştır .Roma Charter Terminalinde imkanlar dahilinde yolcularımıza yiyecek ve içecek ikramında bulunulmuştur.Alitalia’nın teknik ekibi tamirat bitip test edildiğinde arızanın hangar içinde yapılması gerekliliğini tespit etmiştir .Tamiratın daha uzun süreceği anlaşılınca tüm yolcularımız Roma’da 5 yıldızlı Hilton otelinde istirahate alınmışlardır. Türkiye’den başka bir uçağımızda yolcuları İstanbul’a getirmiştir.Saat 22.00’de başka bir uçak Türkiye’den yolcuları almak üzere hareket etmiştir.
Yolcularımıza domuz eti yedirmeye mecbur ettiğimiz dair yapılan iddaalar gerçeği yansıtmamaktadır. İlk ikram sabaha karşı charter terminalinde imkanlar dahilinde sağlanmıştır.Yolcuya sadece Jambonlu sandviç değil , peynirli ve diğer alternatiflerde sandviçler sunulmuştur. 2.aşamada ise dışardan yolcularımıza peynirli pizza ikram getirtilerek ikram edilmiştir. 3.ikram yolcularımızı Roma’da 5 yıldızlı Hilton oteline ağırlanmak üzere istirahate alınmış yolcularımıza hilton otelinde yemek ikramında bulunulmuştur”.

DHA