Bahçeşehir dünya markası

Çarşamba, 05 Temmuz 2017 - 05:00

8 ÜLKEDE EĞİTİM

Eğitimci Enver Yücel’in Laleli’de üç odalı bir dersaneyle başlayan öyküsü “eğitimde çok ulusluluk” konseptiyle dünyanın sekiz farklı ülkesinde sürüyor. Türkiye’de 106 farklı ülkeden 3 bin öğrencinin eğitim gördüğü Bahçeşehir Üniversitesi’ni bünyesinde barındıran BAU Global, BAU International University ile Washington’da ABD yasalarına göre, Berlin’de Alman yasalarına göre diploma veriyor. ABD ve Berlin’in yanı sıra BAU Global Silikon Vadisi, Toronto, Köln, Roma, Hong Kong, Batum ve Kıbrıs’ta yer alan kampüslerde öğrenciler, eğitimlerinin diledikleri bir bölümünü geçirebiliyor.

GLOBAL VİZYON

BAU Global, öğrencilerini dünyanın her yerinde üretebilecek ve çalışabilecek gençler olarak yetiştirme vizyonuyla hareket ediyor. Rektör Prof. Dr. Şenay Yalçın, “BAU Global markasının büyümesindeki en önemli faktör dünya ölçeğinde faaliyetlere başlamış olmasıdır. Hedefimiz artık dünyada yükseköğretim konusu geçtiği zaman Türkiye markasının da olduğunu duyurmak” diyor.

EĞİTİMDE 'EN İYİ MARKA'

 Türkiye Cumhuriyeti Ekonomi Bakanlığı ve Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından Türkiye'de markalaşma alanında yapılan faaliyetlere bakılarak değerlendirilen Marka Türkiye 2017’de eğitimde en iyi marka ödülüne Bahçeşehir Üniversitesi layık görüldü.
Yandex.Metrica