Ekonomi Beşiktaş için ürün stokladı 'Erken sat kalır' yanıtı aldı

Beşiktaş için ürün stokladı 'Erken sat kalır' yanıtı aldı

Paylaş
Beşiktaş için ürün stokladı 'Erken sat kalır' yanıtı aldı

Fenerbahçe (FB) pazar günkü Beşiktaş derbisine Fenerium cephesinde de sıkı hazırlandı

BÜYÜK DERBİYE HAZIRLANIYOR

Haberin Devamı

Fenerbahçe, derbi için taraftarını iki özel tişörtle ateşlerken, Beşiktaş bunun için şampiyonluğu bekliyor.

Fenerbahçe mağazaları Fenerium’dan sorumlu Asbaşkan Abdullah Kiğılı, derbi için çok tişört ve forma stokladıklarını belirterek, “Pazar günü Şükrü Saraçoğlu’ndaki Fenerium’da ciro rekoru kırmayı hedefliyoruz” dedi.

BEŞİKTAŞLILAR BAŞKANI UYARDI

Kiğılı, “Aynı mağaza ligin ilk yarısındaki Galatasaray maçı günü 600 bin lira ciro yaptı. Yarınki Beşiktaş maçında 1 milyona ulaşmayı hedefliyoruz. Beşiktaş’ı yenersek bu rekoru kırarız” diye konuştu. Birleşik Markalar Derneği ile POSTA Gazetesi’ni ziyaretinde konuşan Kiğılı, toplantıdaki Beşiktaşlılar tarafından, “Stokları maç gününe kadar tüketin yoksa elinizde kalır” diye uyarıldı.

Haberin Devamı

BİR MAHZUN MOR MENEKŞE...

Galatasaray maçı için özel hazırlık yaptıklarını belirten Kiğılı, “Galip gelirsek satışa çıkarmak için 2 tişört hazırladık. Birinin göğsünde ‘Fenerliysen hayata her zaman bir adım önde başlarsın’, ikincisinde Galatasaray’ın forma rengine atıfta bulunarak ‘Bir mahsun mor menekşe, ağlıyor mu ne’ yazıyordu. Galip gelince, hemen ikisinden 5’er bin tane bastırıp ertesi gün satışa çıkardık” dedi.

YENİ SLOGAN GALİP GELİNCE

Abdullah Kiğılı, Beşiktaş maçında galip gelirlerse satışa çıkartmak için iki tişört hazırladıklarını söyledi. Bu tişörtlerde ne yazacağını, Beşiktaş’ı hırslandıracağı gerekçesiyle söylemeyen Kiğılı, “Galip gelince satışa çıktığında görürsünüz” demekle yetindi. Kiğılı, Fenerium’larda 2009’u 40 milyon dolar ciroyla kapattıklarını belirterek “Bu yıl hedefimiz şampiyon olursak 50 milyon dolar” diye konuştu.

İHTİMALLE ÖZEL ÜRÜN YAPMAYIZ

* Beşiktaş taraftarına özel giyim, aksesuar eşya satışları yapan ‘Kartal Yuvası’nın Genel Müdür Yardımcısı Emre Altunlu, derbi için satışlarının oldukça hareketli olduğunu söyledi. Altunlu, “Ama ‘kazanırsak’ diye özel ürünler yapmadık. Böyle bir şeyi ancak şampiyonluk maçlarında yaparız” dedi. Mağaza açmaya 1998 yılında başladıklarını belirten Altunlu, 37 mağazaya ulaştıklarını söyledi.

Haberin Devamı

*‘Kartal Yuvası’nda taraftarın ihtiyaç duyacağı her ürünü sattıklarını belirten Altunlu, “Beşiktaş şampiyon olduğunda ‘koleksiyonu’ hazırladık. Şampiyonluk maçında, düdüğün çalmasıyla taraftar hücum etti. Sloganlı tişörtler çok satıyor. Tişörtlere ne yazacağımızı taraftarın nabzını tutarak belirliyoruz. Kışkırtıcı sözleri alıyoruz. Ateşli taraftar bundan hoşlanıyor” diye konuştu.