'Bizde haberler rüyada yazılmaz'

Daily Telegraph gazetesi, AK Parti'nin ateş püskürdüğü 'İran'dan bağış' haberini geri çekmedi ve 'Bizde haberler rüyada görülerek yazılmaz' dedi

a
a
Çarşamba, 15 Eylül 2010 - 13:34


'Bizde haberler rüyada yazılmaz'

Gazeteport, AK Parti'nin büyük tepki gösterdiği haberin sahibi olan İngiliz The Daily Telegraph gazetesine ulaştı. Gazete, AK Parti'nin bugün yalanladığı 
 "İran, Türkiye'deki iktidar partisine 25 milyon dolar bağışladı" haberini geri çekmedi ve "Bizde haberler rüyada görülerek yazılmaz" açıklamasını yaptı... 
  
İngiliz The Daily Telegraph gazetesi, AK Parti tarafından bugün jet hızıyla yalanlanan “İran Türkiye’nin iktidar partisine referandum kampanyasını yürütmede destek için 25 milyon dolar bağışladı” başlıklı haberinin arkasında duruyor.

Gazeteport'ta Safile Usul imzasıyla yayımlanan haber şöyle:

AK Parti tarafından yapılan yalanlama üzerine konuştuğumuz Daily Telegraph Dış Haberler Masası Sorumlusu, 25 milyon dolarlık önemli iddiayla ilgili olarak Gazeteport’a şunları söyledi:

Haber halen yayında. Geri çekilmedi. Bizde haberler rüyada görülerek yazılmaz.”

>>> O HABER VE AK PARTİ'NİN TEPKİSİ ŞÖYLEYDİ

Daily Telegraph’daki haber ismi açıklanmayan batılı diplomatlara dayandırılıyor ve şu ifadeye de yer veriliyor:

“Batılı diplomatlar alarmda. İslami partinin lideri Erdoğan’ın seküler Türk anayasasını ortadan kaldırmak için başvurduğu referandum kampanyası için İran Cumhurbaşkanı Ahmedinecad ile 25 milyon dolarlık bir bağış aldığı bilgisi verildi.”

'PARA İHH ÜZERİNDEN GÖNDERİLDİ'

Gazeteport Daily Telgraph ile konuştuktan hemen sonra söz konusu haberi yazan  Con Coughlin’e de yazılı bir soru yollamıştı. Cevap hemen geldi.  Daily Telegraph Dış Haberler Masası’ndan Con Coughlin’in açıklaması  şöyle:

“Haberimin sonuna kadar arkasındayım. Para İranlı Ahl-Beit kuruluşu tarafından İHH üzerinden Erdoğan’a ulaştırıldı.”

(Gazeteport)