Bu ne hal Madonna?

Cumartesi, 13 Şubat 2010 - 05:00

Ünlü isimler daima pahalı markaların reklam yüzüdür. Bu sezon Bvlgari markası için 50 yaşındaki oyuncu Julianne Moore ve Dolce&Gabbana markası için 52 yaşındaki şarkıcı Madonna reklam anlaşması yapmışlar. Julianne Moore fotoğraflarda ne kadar genç ve diri duruyorsa Madonna da ‘bakımsız ev kadını’ görüntüsüyle o kadar hayal kırıklığı yaratmış. Geçen kış Louis Vuitton’un reklam kampanyasındaki fotoğraflarıyla Parisliler’in gönlünde taht kuran Madonna, tahtını bu sezon Julianne Moore’a kaptırdı. Louis Vuitton reklamlarında Madonna’nın elindeki çanta yüksek satış rakamlarına ulaşmıştı. Bakalım şarkıcı Dolce&Gabbana’yı da aynı ölçüde memnun edebilecek mi?

10 PARMAKTA 10 YÜZÜK

Eskiden ellerde fazla yüzük olması şaşkınlık yaratırdı. Her parmağına yüzün takmaya cesaret edebilen tek Türk Barış Manço, tek yabancı ise ünlü tasarımcı Karl Lagerfeld’di. Artık bu günler geçmişte kaldı. Blumarine ile bu yaz hem renkli batik modası geri dönüyor, hem de her parmağa bir yüzük geliyor. Geçtiğimiz kış Thomas Wylde ve Alexander Mcqueen’in koleksiyonlarında kurukafa aksesuarları bolca görmüştük. Blumarine’in İtalyan tasarımcısı Anna Molinari bu yaz çiçeklerle süslediği kuru kafa serisini renkli kullanarak yüzüklere ve kuru kafaya farklı bir yorum katmış.

BÖYLE KURŞUNA CAN KURBAN

“Bir kurşunluk canım var” söylemlerini bilirsiniz. Akillis markasının kurşunları benim canımı aldı. Mücevher markası ’A kill is’ tarafından üretilen koleksiyonlarda kalaşnikof ve 9 mm’lik silahların kurşunları kullanılıyor. Üzeri pırlanta işlemeli bu kurşunlardan kolye, yüzük, piercing (vücudun çeşitli yerlerine takılan küpe), hatta jartiyer yapıyorlar! Lüks mücevher sektörüne yeni bir yorum katan markanın Cenevre, Courchevel, Monaco, Paris başta olmak üzere birçok satış noktası var. 26 yaşındaki Fransız tasarımcı Caroline Gaspard tarafından hazırlanan koleksiyonda fiyatlar 7 bin ile 11 bin Euro arasında değişiyor. Detaylı bilgi isteyenler www.akillis.fr adresini ziyaret edebilirler.

KENDİN ÇAL, KENDİN OYNA

Basının ilgisini çekmek için ‘İstanbul Moda Günleri’ açılışına Meg Ryan geldi. Gelişi, gidişi, ne kadar ücret aldığı ve neden moda günlerine çağırıldığı geçen hafta boyunca Türk basını tarafından tartışıldı. Meg Ryan’ın ‘moda’ ile olan alakasını da kimse anlamadı! Aslında açılışa dünyaca tanınan bir ismi davet etmek uluslararası basının ilgisini çekebilmek içindir. Ama bizde her şey gibi bu da ters işledi. İHKİB Başkanı Hikmet Tanrıverdi “Meg Ryan sayesinde basında yer bulduk” demiş. Oysa Fransız basınında İstanbul Moda Günleri’nden bahsedilirken tabii ki Meg Ryan’ın M’si bile geçmedi! Yani 100 bin dolara kendimiz çaldık, kendimiz oynadık. Amaç Türk basınında yer bulmaksa o işi herhangi bir mankenin iki meme frikiği hallederdi!