Citroen'de değişim rüzgarı

Çarşamba, 08 Kasım 2017 - 05:00

Citroen, makyajlanan C-Elysée, Jumpy ve Jumpy SpaceTourer modelleri ile başladığı değişimi yeni C3 Aircross ile sürdürüyor.

Bayraktar Grubu Distribütörlüğü’nde Türkiye’de temsil edilen Citroen’in SUV temsilcisi yeni C3 Aircross, satışa sunuldu. Citroen’nin ‘Kullanıcılardan İlham Alınarak’ geliştirdiği SUV C3 Aircross, hayatı kolaylaştıran detayları barındırıyor.

'ATAĞIMIZ SÜRÜYOR'

Citroen Genel Müdürü Emre Doğueri, “Yeni ürün lansmanlarıyla yüksek potansiyelli bir döneme giriyoruz. 2016’nın sonunda yeni C3 ile başlayan atağımız, C-Elysee ile sürdü. Hafif ticari araç segmentinde Jumpy Panelvan’ın hemen ardından Jumpy Space ve SpaceTourer gibi 8+1 kişilik minibüs modellerimiz ile yeniliklerimizi sürdürdük” dedi. Cesur bir kişiliğe sahip yeni C3 Aircross, 85 gövde kombinasyonu ve 5 kabin tasarım seçeneği ile çok çeşitli kişiselleştirme imkanları sunuyor. C3 Aircross, iç hacmi, modüler tasarımı, segmentinin en yüksek sürüş pozisyonu ve açılır panoramik cam tavanıyla, aktif yaşam sürenleri hedefliyor.



105 BİN TL’DEN BAŞLIYOR

Citroen C3 Aircross, son 3 yıldır kendi segmentinde ‘Yılın Motoru’ ödüllü 1.2 PureTech 110 beygir turbo benzinli otomatik ve 1.6 BlueHDi 100 beygir dizel motor düz vites seçenekleri ve 105 bin TL’den başlayan fiyatlarla satılıyor.





TOFAŞ'TAN REKOR GELDİ

Türkiye’nin en büyük 3’üncü sanayi kuruluşu Tofaş, 2017’nin ilk 9 ayını rekorla kapattı. 3’üncü çeyrek ara dönem finansal sonuçlarını açıklayan Tofaş, 281 bin adet araç üreterek, sektör tarihinin bu süreçteki en yüksek üretim adedine ulaştı ve liderliğini korudu.

Aynı dönemde 207 bin adet ihracat gerçekleştiren Tofaş’ın net kârı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 25 arttı. Tofaş yılın son çeyreğine 12.4 milyar TL ciro ile girdi.

Şirketin ilk 9 ayda net kârı 859 milyon TL’ye ulaştı. Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu, “Sektör toplamında ilk 9 ayda gerçekleşen 627 bin adetlik pazarda 80 bin adetten fazla satış gerçekleştirdik. İç pazardaki payımız yüzde 13’e yükseldi. Egea, bu dönemde yüzde 7’lik payı ile Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobili oldu” diye konuştu.




HONDA İLK 20 ARASINDA

Önde gelen otomotiv üreticilerinden Honda, bağımsız araştırma ve danışmanlık şirketi Interbrand’ın ‘En İyi Global Markalar’ araştırmasında ilk 20 marka arasına girmeyi başardı. Interbrand’ın marka değerini 22.696 milyar dolar olarak belirlediği Honda, yüzde 3 artışla dünyanın en değerli 20 markası arasında yer aldı.

YENİ ELEKTRİKLİLER GELİYOR

Honda Motor Europe Kıdemli Başkan Yardımcısı Philip Ross: “Honda Civic Type R modelimize kadar birçok yeni ürün Honda markasının bünyesinde barındırdığı ileri teknolojiyi gözler önüne seriyor. 2018 yılından itibaren yeni elektrikli araçlar devreye alacağız. Böylece markamızın gelişimi daha da hızlanacak” dedi.



NISSAN'IN YILDIZI

Japon otomotiv devi Nissan, global çaptaki üretim, ihracat ve satış verilerini açıkladı. Bu verilere göre; Nissan’ın Nisan-Eylül periyodunu kapsayan dönemdeki global üretim sayısı Eylül’de rekor kırdı.

Nissan, Ekim’de toplam 4301 adet satış ile Türkiye pazarından yüzde 4.7 pay aldı. Nissan, dünyada satış rekorları kıran X-trail ve Qashqai ile liderliğini sürdürdü. X-Trail ise Ekim’in en çok satan SUV modeli oldu.

Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, “Otomobillerimize olan yoğun ilgiden oldukça memnunuz. Bu yaz satışa çıkan X-Trail ve geçen ay satışa çıkan yeni Qashqai’nin bu artışa katkısı oldukça büyük” diye konuştu.
Yandex.Metrica