D-Smart'tan HD devrimi

D-Smart, tüm Türkiye'nin HD kalitesiyle televizyon izlemesi amacıyla kampanya başlattı

D-Smart'tan HD devrimi

D-Smart'ın, teknolojik yeniliklerine ve yeni yayın kampanyalarına ilişkin basın toplantısı düzenlendi.

Toplantıya Doğan Gazetecilik Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Yalçındağ, D-Smart ve Smile Şirketler Grubu CEO'su Mustafa Gözalan, D-Smart İçerikten Sorumlu Genel Müdürü Murat Saygı'nın yanı sıra D-Smart'ın diğer yöneticileri katıldı.

TELEKOM, İNTERNET, TV TEK FATURADA

Toplantıda konuşan Mustafa Gözalan, 2009'un son çeyreğinde bir süre sessiz kaldıklarını söyleyerek, "Ama o sırada çalışmaktaydık. Doğan Grubu'nun bünyesinde bulunan telekom, internet, ADSL servisleriyle ilgili faaliyet gösteren Smile şirketimizle, televizyonculuk alanında faaliyet gösteren smart şirketlerimizi operasyonel olarak birleştirdik bu dönemde. Bu birleşmenin sonucunda Türkiye'de ilk defa tek bir şirketten, tek bir faturadan telekom, internet, televizyon hizmetlerini alma şansını bulacaksınız, D-Smart bu noktaya geldi bu birleşmenin sonucunda. Büyümemiz devam ediyor" dedi.

'BULUNDUĞUMUZ EV SAYISI 1.5 MİLYONU GEÇTİ'

D-Smart'ın çok hızlı büyüdüğünü belirten Gözalan, "Bulunduğumuz ev sayısı 1.5 milyona geldi. Gümüşhane'deki çağrı merkezimizle birlikte D-Smart, bayisiyle, çalışanıyla 3 bin kişiye ekmek kapısı durumunda şu an" diye konuştu.

Gözalan, televizyon kültürü itibariyle Amerikalılar'a benzediğimizi kaydederek, "Bakıyoruz ki, Amerika'ya her yıl en az 50 tane High Definition (HD) kanal ilave oluyor. Bu bir devrim fakat bu şuana kadar Türkiye'de gerçekleşmedi. Bu siyah beyazdan renkliye geçiş gibi bir devrim. Türk insanı her türlü teknolojiye son derece adaptedir, hemen geçer. Burada bir mesele var, biz ikna etme, anlatma, öğretme durumu var. Biz bu noktada sessiz kaldığımız zaman çalıştık. Türkiye'de televizyonlar satın alındığı zaman bir daha mağazaya geri dönmeyecek. Yüksek tekonoloji illa aylık 100 liralarla, 70 liralarla mı satılmak zorunda? Hayır, çok daha ucuza, çok daha kaliteli hizmet vermek de mümkündür. Biz bu amaçla yola çıktık ve bunu yapabileceğimizi düşünüyoruz, bu iddiadayız" dedi.

"PAZAR HIZLA BÜYÜYOR"

D-Smart Pazarlama Grup Başkanı Didem Aksoy da, bir HD devriminden bahsedildiğini ve belirterek, "Türkiye'de HD ne durumda? 2 milyondan daha fazla hanede HD televizyon bulunduğu ifade ediliyor, araştırmalarda ve her ay 100 bin adetten daha fazla HD televizyon satılıyor. Pazar hızla büyüyor" dedi.

Kampanyayla hedeflediklerini de anlatan Aksoy, "En başta evlerdeki HD keyfini arttırmayı planlıyoruz. İkinci olarak evlerdeki HD televiyonların hakkını vermeyi hedefliyoruz. Daha önenlisi HD'Yi çok geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyoruz" diye konuştu.

Aksoy, ayrıca HD kalitesiyle D-Smart almanın 29.99 TL'den başlayan fiyatlarla mümkün olabileceğini vurgulayarak, D-Smart'lıların ise kullandıkları D-Smart uyumlu uydu alıcılarını iade ederek, bu kampanyadan ayda 19.99 TL başlayan fiyatlarla yararlanabileceklerini belirtti. Bir basın mensubunun, D-Smart'ın, Dünya Kupası maçlarının yayın hakkını satın alıp almayacağı yönündeki soruyu yanıtlayan D-Smart İçerikten Sorumlu Genel Müdürü Murat Saygı, "O konudaki haklar malum TRT'de. TRT ile görüşme halindeyiz ve çözmeye çalışıyoruz. Birkaç görüşme oldu, orta yolu bulmaya çalışıyoruz, inşallah halletmeye çalışacağız" dedi.

Dilhun GENÇDAL - Yaşar KAÇMAZ İSTANBUL - DHA

2