Ekonomi Dagi iç giyimde aradığını buldu sıra termal üründe

Dagi iç giyimde aradığını buldu sıra termal üründe

Paylaş
Dagi iç giyimde aradığını buldu sıra termal üründe

Erkek iç giyim markası olarak bilinen Dagi, kadınlara yönelik iç çamaşırı üretiminde istediği başarıyı yakalayarak, yeni bir marka imajı edindi

Tekstil sektörüne erkek giyim markası olarak giren Dagi, 7 yıl önce adım attığı kadın iç giyimiyle adından daha çok söz ettirir oldu.

Haberin Devamı

Müşterilerinin yüzde 90’ının kadınlardan oluştuğunu gözlemledikten sonra kadın giyim koleksiyonuna yöneldiklerini söyleyen Dagi Genel Müdür Yardımcısı Bülent Arı, “Madem kadınlar eşine, babasına, oğluna ürün almak için buraya geliyor, onlar için de bir şeyler sunalım” fikrinden hareketle, ilk aşamada kadın iç çamaşırı üretimine geçtiklerini anlattı.

MAYODA 450 KOLEKSİYON

Bülent Arı, kadın iç çamaşırı ürünlerinden iyi sonuçlar elde edince çeşit artırma yoluna gittiklerini belirtti.

Piyasadaki eksikliği fırsat bilerek pijama, eşofman gibi ev giyimine de yöneldiklerini ifade eden Bülent Arı, “Geçen yıl hamile grubuna yönelik ürünler sunduk. Bir, iki sezon kısıtlı ürünlerle gittik. Çok hızlı talepler aldığımızı görünce koleksiyonu genişlettik” diye konuştu. Mayoda da iddialı olduklarını söyleyen Bülent Arı, “Bu yıl 450 modelden oluşan bir koleksiyon sunduk” dedi.

Haberin Devamı

YÜZDE 15 BÜYÜME HEDEFLİYOR

Pijama grubunda 300 modelin yer aldığı bilgisini veren Bülent Arı, şu anda termal ürünler üzerine çalıştıklarını söyledi.

Bülent Arı, “Kayak, dağ sporları gibi faaliyetler esnasında içe giyilebilecek termal ürünler ürettik. Bu grupta vücut konforunu sağlayan, teri yüzde 100 dışarı atan iç giyim koleksiyonu yer alıyor. Kadın ve erkek giyim olarak 4’er model ve iki renkte üretim yapıldı. 1 Eylül’de piyasaya süreceğiz. Bu ürünlerle birlikte yüzde 15 büyüme öngörüyoruz” diye konuştu.

YURT DIŞINDA 20 MAĞAZA

Kayseri ve Isparta’ya bu ay açacakları mağazalar ile yurt içinde 52 Dagi mağazasına ulaşacaklarını belirten Bülent Arı, “Yıl sonu hedefimiz 60 mağaza” dedi. Bülent Arı, Bosna Hersek, Bulgaristan, Ukrayna gibi Balkan ülkeleri ve Ortadoğu’da ciddi yatırımlar yapacaklarını kaydetti.

Bülent Arı, “Yurtdışında 8 mağazamız bulunuyor. Yıl sonunda 20 mağazaya ulaşmayı planlıyoruz” dedi. 2009 yılını 30 milyon dolar ciro ile kapattıklarını söyleyen Bülent Arı, bu yıl 35 milyon dolar hedeflediklerini ifade etti.

BÜYÜK BEDENDE FİYATA BAKILMIYOR