Önceki Fotolar

Daha fazla kalori yakmak için...

Düzenli olarak egzersiz yapıyor ve zamanınızı en iyi şekilde değerlendirmek istiyorsanız hedefinize daha hızlı ulaşmak için rutininizde değişikliğe gidebilirsiniz.

22 Ekim 2017, Pazar 14:35
A A
2. Hızlanın:

2. Hızlanın:

 Kalori yakmaya çalışırken koşmak, bisiklete binmek, yüzmek veya tırmanmak özellikle karın bölgenizdeki yapları yakmanızda size yardımcı olacaktır. Bu düzenli egzersizlerinizi her gün 30 saniye daha hızlı tamamlayarak dayanıklılığınızı artırabilirsiniz.

3. Akıllıca çalışın: 

3. Akıllıca çalışın: 

Neden bacaklarınız çalışırken aynı zamanda kollarınız da harekete dahil olmasın ki? Egzersiz esnasında vücudunuzun tek bir bölümünü çalıştırmaktansa kendinize çoklu görevler verin ve aynı anda birkaç bölgenizi birden çalıştırın.

4. Uzatın: 

4. Uzatın: 

İster kardiyo olsun ister ağırlık, her egzersizin sonuna 5 dakika daha ekleyerek 25-30 kalori daha yakın.

5. Kas yapın:

5. Kas yapın:

 Kaslarınızı güçlendirmek için yapacağınız egzersizlerin yağ yakımını hızlandıracığını unutmayın. Bisiklete binmek gibi kardiyo hareketlerinize dambıl gibi ağırlık egzersizleri de ekleyin.