Daha genç görünmenin sırrı: Yüz yogası

Olduğumuzdan daha genç görünmek için ne kozmetik ürünleri kullanıyor, ne operasyonlar geçiriyoruz. Eğer gençleşme konusunda hala bir yol alamadığınızı düşünüyorsanız size yeni bir yöntem açıklıyoruz: Yüz Yogası! İşte bilimsel araştırmalarda da kanıtlanmış, anti-aging konusundaki en etkili silah hakkında bilmeniz gereken her şey... 

08 Ocak 2018, Pazartesi 10:15
A A

Yoganın daha genç ve sıkı bir vücut için ne kadar iyi bir yöntem olduğunu artık hepimiz çok iyi biliyoruz. Bedenimizin her köşesindeki kaslar üzerinde etkisini gösteren yoganın yüz için de son derece etkili teknikleri bulunuyor. Düzenli olarak yapılan yüz yogası sayesinde birkaç hafta sonrasında ciltte ve kaslardaki gerginliği hissetmek mümkün. 

ABD’de Northwestern Üniversitesi’nden Dermatolog Murad Alam, “Evde uygulanabilir, toksik madde ve cerrahi müdahale gerektirmeyen bir masaj olarak tanımlıyor yüz yogasını.2 YIL DAHA GENÇBir eğitmen, bir grup kadına yanak ve dudakların oynatıldığı bir dizi egzersiz yaptırdı. 20 hafta sonra yüzleri 50 yaşında görünen kadınların 2 yıl kadar daha genç görünüme sahip oldukları görüldü.Egzersizlerin yüzdeki kas sayısını arttırdığı, bunun da yüzü daha dolgun gösterdiği belirtiliyor.İşte yüz yogası hareketlerinden bazıları:  

YAŞLANMA KARŞITI: YÜZ YOGASI

YAŞLANMA KARŞITI: YÜZ YOGASI

Gülümseyerek ve yanaklarını yüz boşluklarına sokarak - yani balık suratı yaparak - yanak ve dudakları toplayın. Beş kez tekrarlayın.

Burnu içe çekerek, çiğneme sesi çıkararak, ve daha sonra nefes alıp vererek "mm" sesini çıkarın. Dört nefes için tekrarlayın.

Burun yoluyla nefes alın, yumruk yapın ve yüzünüzü sıkın. Ağızdan nefes verin, dil çıkarın ve elleri açın. Üç kez tekrarlayın.

Kaşlarınızı kusursuz bir şekilde dik tutarken öpücük veriyor gibi dudaklarınızı bükün. Dört kez tekrarlayın.

Gülümseyip, parmak uçlarınızı dudak ve burun arasında sıkıştırarak, ardından direnmek için parmak uçlarıyla kaldırıp bastırarak kahkaha çizgilerini kaldırın. 20-30 kez tekrarlayın.

Yanaklara kendilerini şişirerek ve nefesiniz tükenene kadar yanaktan yanağa havayı aktararak tutun. Üç kez tekrarlayın.