Deneyimler, sohbetler, gelişmeler paylaşılacak

Kadir Çöpdemir’in sunuculuğunu üstlendiği YZB Konferasınsı’nda son derece ilgi çekici konu ve konuşmacılar bir arada olacak

11 Nisan 2017, Salı 03:13
Deneyimler, sohbetler, gelişmeler paylaşılacak
150 Sene Ve 5 Nesil Boyu Başarı

Bizerba Ortak, CEO Andreas Wilhelm Kraut



5 nesil, 150 sene, 4000 personel, 690 milyon dolar ciro. İstatistiklere bakarak aile şirketlerinin üçüncü nesilde düşüşe geçmesi beklenirken büyümeye devam eden Bizerba’nın sırrı ne?

Tartı teknolojileri alanındaki benzersiz ürün yelpazesiyle sektörümüze hizmet eden Bizerba’nın çıkış öyküsünü şirketin ortağı, CEO’su ve ailenin beşinci nesil temsilcisi Andreas Wilhelm Kraut’tan dinleyeceğiz.  Kraut bir aile şirketinin sağ salim beşinci nesle ulaşmakla kalmayıp, uluslararası alanda büyümeye devam etmesini mümkün kılan yönetim ilkelerini, profesyonel yöneticilerin şirket kültürüne katkılarını ve inovasyonun verimlilik ve sürdürülebilirlikteki rolünü açıklayacak.

Kaynaklar Özünde: Gücünü Keşfet!

Cem Seymen, Gazeteci, Yazar, TV Programcısı



Bir ülkenin başarısını ne belirler? Toprağımızı, havamızı, doğal değerlerimizi ve insan kaynağımızı verimli kullanıyor muyuz? Verimli kullanan ülke var mı ve neyi, nasıl yapmışlar?

Para Dedektifi Cem Seymen tüm dünyanın dönüştüğü bir dönemde ekonomik güç olarak öne çıkmak için ülke olarak kullanabileceğimiz kaynakları inceleyecek, bu kaynakların daha verimli kullanılması için ne tür yollar izleyebileceğimizi açıklayacak.  Ekonomik kalkınma konusunda başarı kazanmış ülkelerden örnekler vererek, bu örneklerin bizim için ne kadar uygun olduğunu değerlendirecek.

Veriklilik denince akla…

Eti Gıda Satış Grup Başkanı Cüneyt Volkan



Ekonomik koşullar ve tüketici beklentileri her geçen gün değişiyor. Bu değişime ayak uydurmak, büyümeyi sürdürmenin en önemli ön koşulu haline geldi. Değişmek ve daha verimli bir operasyon süreci geliştirmek için nelere ihtiyaç var?

Ahmet Cüneyt Volkan değişimi gerçekleştirirken süreçlerin temeline operasyonel verimliliği koymak için ETİ’nin neler yaptığını ve bunların perakendeciye etkilerini paylaşacak.
 
Verimliliğin ve Büyümenin İtici Gücü: “Sürdürülebilirlik”
 
Unilever  Türkiye, Orta Asya ve İran Yönetim Kurulu Başkanı Harm Goossens



100 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyetlerine devam eden ve 30’a yakın markasıyla her 10 evden 9’una giren Unilever, sürdürülebilirliği işinin merkezine yerleştiriyor. Sosyal ve çevresel bir amaca hizmet eden tüm markalarını, “Sürdürülebilir yaşamı destekleyen ve değer yaratan markalar” olarak tanımlayan Unilever’in büyümesinin yaklaşık yüzde 60’ı bu alanda öncülük eden markalarından geliyor.

Harm Goossens, sürdürülebilirlik üzerine kurulu bir iş modelinin; şirketlerin hem sorumlu hem de kârlı bir şekilde büyümesini nasıl sağladığını, verimliliği arttırırken riskleri nasıl azalttığını, tüketici ile kurulan bağı nasıl güçlendirdiğini açıklayacak ve Unilever’in öncü uygulamalarını paylaşacak.
 
Dijital Dönüşümün Getirdiği Fırsatlar
 
Sütaş Grup Şirketleri, Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz


 
Dijital dönüşüm iş dünyasına nasıl yansıyor? Sanayide ve ticarette iş yapma koşulları sürekli değişirken rekabette başarı için neden ilham almalı, nasıl çalışmalı, iş süreçlerimizi nasıl geliştirmeliyiz?
 
Muharrem Yılmaz uzun yıllara dayanan tecrübesiyle Sanayi 4.0’dan, nesnelerin internetinden, verimlilik için inovasyonu ve dijitalleşmeyi nasıl kullanabileceğimizden bahsedecek.  Dijital dönüşümün tarım, sanayi ve perakendede getirdiği verimlilik ve iş birliği fırsatlarını tartışmaya açacak.
 
Yeni Dünya Düzeninde Gündem Ve Öngörüler

TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu



Pek çok kuruluşta üstlendiği rollerle iş dünyasına ve ekonomimize yön veren M. Rifat Hisarcıklıoğlu geçtiğimiz senenin verilerine dayanarak, bizi bekleyen sene hakkında görüşlerini paylaşacak. Hisarcıklıoğlu, verimli bir iş dünyası için olmazsa olmaz şartları açıklayarak deneyimleriyle perakende sektörüne bir ışık tutacak. 

Türkiye ekonomisinin geçirdiği dönüşümü, şirketlerin gelişen bir dünyaya ayak uydurmak için yapması gereken çalışmaları ve bu dönüşümden başarılı olarak çıkmanın sırlarını dinleyecek, bizi bekleyen ekonomik dönemde adımlarımıza yön verecek fikir ve ilhamı Rifat Hisarcıkloğlu’ndan alacağız.
 
Münaşaka

Yazar, Yönetmen, Oyuncu Yılmaz Erdoğan


 
Yılmaz Erdoğan, tek kişilik muhteşem oyunu Münaşaka ile Yerel Zincirler Buluşuyor Konferansı’nda!

Dijital teknoloji ve sosyal medyaya dair güçlü tespitler sunduğu oyununda Erdoğan, sahneden ayrı kaldığı yıllarını yolculuk yılları olarak tanımlıyor ve izleyenleri oldukça komik ve 'hakiki' bir yolculuğa çıkarıyor.
 
9-8’lik Pazarlama Matematiği

Unilever Dijital Direktör Yüce Zerey



Herkesin ağzında pazarlama terimleri dolaşıyor, fakat bunların hangileri bizim için anlamlı? Büyük Veri bir klişeye mi dönüşmüş? Tüketicimize dokunan bir pazarlama kampanyasını nasıl tasarlayabiliriz?

Dijital pazarlamanın en deneyimli isimlerinden Yüce Zerey dijital dönüşümün perakendeye yansımalarını ve marketlerimizdeki müşteri etkileşimini pazarlama mecralarına nasıl yansıtacağımızı anlatacak.  Kaynaklarımızı boşa harcamadan etkili pazarlama yapmanın ve veriyi bilgiye, bilgiyi etkileşime, etkileşimi performansa dönüştürmenin püf noktalarını çarpıcı örneklerle sunacak.
 
Ekonomide Perakendeciyi Neler Bekliyor?

Moderatör: Aslı Şafak - Bloomberg HT, Sunucu  

                       
             
Alp Öğücü - Lila Kağıt, Genel Müdür



Erdem Tolon - Nielsen Türkiye, Medya Araştırmaları Genel Müdürü


 
Prof. Dr. Sadi Uzunoğlu - Trakya Üniversitesi Öğretim Üyesi, Ekonomist    

 
 
Kur ve faiz oranları ne yöne gidiyor? Tüketici eğilimleri perakendeciye ne anlatıyor? İş dünyası önümüzdeki bir yıl nasıl pozisyon almalı?

Aslı Şafak moderatörlüğünde, Ekonomist Prof. Dr. Sadi Uzunoğlu ekonominin geçtiğimiz bir yılını değerlendirerek gelecek seneye dair beklentileri yorumlayacak. Erdem Tolon son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler ve trendlerin ne olduğu ve bu trendlerin tüketiciler, üreticiler ve perakendecileri nasıl etkileyeceğine dair öngörüleri sunacak.  Alp Öğücü ekonomideki gelişmelerin iş dünyasına yansımalarından bahsedecek ve perakende sektöründeki başarının artması için ihtiyaç duyulan faktörleri açıklayacak.

Farklılaşma, Markalaşma

Moderatör: Güven Borça - Markam, Kurucu, Marka Danışmanı       

                                      

Elif Çoban - Şölen, CEO   




Kurumsallaşmış, geleneksel markaları köşe başlarını tutmuş bir sektöre nasıl girilir? Tüketicinin dikkatini çekmek için verilen yarış gittikçe hızlanırken aradan sıyrılmak ve öne çıkmak için neler yapılabilir? Daha da önemlisi, Türkiye’den küresel marka çıkar mı, nasıl çıkar?

Pek çok yeni markanın yaratıcısı olan Şölen CEO’su Elif Çoban’dan şirketin doğma, büyüme, küreselleşme öyküsünü ve sektörde nasıl farklılaştıklarını dinleyeceğiz. Güven Borça’nın uzman moderatörlüğü ile, son senelerin en ilginç ‘vakalarından’ olan Biscolata örneğini inceleyecek, göze çarpma, markalaşma ve küreselleşme konularında ilham alacağız.

İş'te Kadın, İşte Eşitlik

Mehmet Ali Çalışkan - Araştırmacı 


                                            
Mustafa Seçkin - Global Compact, Yönetim Kurulu Başkanı


                                                                    
Nur Ger - SUTEKS Yönetim Kurulu Başkanı, WEPs İş Dünyası Sözcüsü


                                                                                     
Öznur Altunbilek - Altunbilekler, İnsan Kaynakları ve Kurumsallaşma Direktörü, İcra Kurulu Üyesi


                
Ümmiye Koçak - Senarist, Yönetmen



Kadın ve erkeklerin işgücüne katılım oranlarının birbirine yaklaşması durumunda, 2030 yılı itibariyle OECD ülkelerinin toplam ekonomilerinde yüzde 12’lik potansiyel bir artış sağlanacağı öngörülüyor. Araştırmalar, kadın yönetici sayısı fazla olan şirketlerin finansal performansının daha yüksek olduğunu, yatırım gelirlerinin  yüzde 60 daha fazla olduğunu, pazar payı, sermaye ve hisse senedi değerine göre daha iyi performans gösterdiklerini ortaya koyuyor. Yani kadınlar iş hayatına aktif katıldıkça; ülke kazanıyor, şirketler kazanıyor, toplum kazanıyor. Türkiye kadınların istihdam ve işgücüne katılım oranlarında OECD ve G20 ülkeleri arasında son sıralarda; 2016 yılı itibariyle yüzde 31,3 ile OECD ülkeleri arasında kadın istihdam oranı en düşük ülke. Bu fotoğrafın hızla değişmeye ihtiyacı var. Değişimin en mühim öznelerinden biri ise özel sektör. Türkiye’nin içinde bulunduğu fotoğrafın konuşulacağı panelde kadının ekonomik güçlenmesine katkıda bulunmak için özel sektöre düşen roller, uzun ve kısa vadeli çözüm önerileri tartışılacak.
 
Motosporda Bayrak Değişimi
 
Red Bull Sporcuları Kenan Sofuoğlu ve Toprak Razgatlıoğlu
 
Motor sporları denince akla ilk gelen değerimiz Kenan Sofuoğlu’nun yükseliş öyküsünü 2014’te dinlemiştik. Red Bull sporcusu Sofuoğlu, o zamandan bu yana başarılarını sürdürmekle kalmadı; motor sporlarına gönül vermiş gençlere destek çıkarak yeni değerler kazanmamıza da yardımcı oldu.



İlk defa 5 yaşında motosiklet üzerine çıkan, 2004’te henüz 8 yaşındayken KTM 65 cc Türkiye Motokros Şampiyonu olarak ilk başarısını tadan Toprak Razgatlıoğlu, Kenan Sofuoğlu’nun el vermesiyle performansını daha da arttırarak şampiyonluklarına şampiyonluk kattı. Toprak Razgatlıoğlu’nun yükseliş öyküsünü Kenan Sofuoğlu ile birlikte Yerel Zincirler Buluşuyor sahnesinde dinleyeceğiz.