Yaşam E-ticarete kişisel bakım damgası Vimjo'dan

E-ticarete kişisel bakım damgası Vimjo'dan

Paylaş
E-ticarete kişisel bakım damgası Vimjo'dan

Kişisel bakım kategorisinde 25 bini aşkın ürün çeşidiyle Vimjo tüm ihtiyaçlarınızı bir telefon veya bir tıkla kapınıza getiriyor

Kişisel bakım sektörüne yapılmış en büyük e-ticaret yatırımı büyüyor.

Kişisel bakım kategorisinde 25 bini aşkın ürün çeşidiyle tüm ihtiyaçlarınızı bir telefon veya bir tıkla kapınıza getiren Vimjo’nun hedefi, sektörü yıllık 500 milyon dolarlık ciroya ulaştırmak. Kişisel bakımına özen gösterenlerin tercihi olan Vimjo’nun müdavimleri daha çok kadınlar…

Son yıllarda tüketici alışveriş alışkanlıklarında teknolojinin ve internet kullanımının artmasını dikkate alan vimjo.com, 2010 Nisan ayında faaliyete geçerek tüketiciye kişisel bakım ihtiyaçlarını tek bir noktadan ve avantajlı fiyatlarla sunmanın ayrıcalığını yaşatıyor. Türkiye’de kişisel bakımın adresi olma yolunda büyük adımlar atan Vimjo, öncelikle kendi sektörünü büyütmeyi, tüketiciyi ürün ve ihtiyaçları konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor.

Haberin Devamı

Yepyeni bir marka olan Vimjo’nun basın tanıtım toplantısı 29 Eylül’de Les Ottomans’da gerçekleştirildi. Vatan Şaşmaz ve Hande Kazanova’nın sunduğu toplantıda söz alan Vimjo Yönetim Kurulu Üyesi, Genel Müdür Ahmet Hakan Özgür, 2010 yılının kendileri için yatırım yılı olduğunu belirterek, “Öncelikli hedeflerinin, ülkemizde internet üzerinden alışveriş yapmayı tercih etmeyen kitlelere, kapıda ödeme avantajı ve 7/24 müşteri hizmetleri desteği ile güven vererek sektöre kazandırmak ve sektörü büyütmek olduğunu söyledi.”

İlklere imza atan Vimjo sektörü de geliştiriyor…

Kişisel bakım denildiğinde akla ilk gelen genellikle kozmetik ürünleri olsa da, konunun bir tek kozmetik ürünlerle sınırlandırılmaması gerektiğini vurgulayan Özgür; ağız ve diş sağlığı, ev tipi medikal ürünler, saç bakımı ve hijyen gibi ürün gruplarının da bu sektörün içinde olduğunu belirterek, sektör büyüklüğünün 5.5 milyar dolar civarında olduğunu vurguladı.

Haberin Devamı

Özgür; kişisel bakım sektörüne ilk olarak Türkiye’deki en büyük e-ticaret yatırımını yaptıklarını, gelecek hedeflerinin de tüm satış kanalları aracılığıyla yıllar sürecek bir alışveriş alışkanlığı olma yolunda başarılı bir marka yaratmak olduğunu vurguladı. Bunun yanı sıra sektörün internetteki cirosunun 200 milyon dolar olduğunu belirten Özgür, “pazar liderliğini üstlenip, reklam ve tanıtım yatırımları ile sektörü büyütmeyi ve 2011’de internette kişisel bakım kategorisindeki harcamayı 500 milyon dolara çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

3 saatte teslimat hizmeti

Özgür; Türkiye’de e-ticaret sektöründe yepyeni hizmetlerinden bahsederken, stoklarında müşteriye 3 saat içerisinde teslim edebildikleri 12bin’den fazla ürün stoğu olduğunu da belirtti.

Vimjo, müşterisine 7/24 hizmet vererek yine Türkiye'de çok önemli bir e-ticaret hizmeti vermiş oluyor!Özellikle acil kişisel bakım ihtiyaçlarında, yurtdışında yaygın olan fakat ülkemizde Vimjo ile başlatılan hızlı sipariş metodunun yaygınlaşması ise özellikle e-ticaret sektörü için sevindirici bir gelişme.

İstanbul, Ankara ve İzmir’in en çok talep gelen iller olduğu belirtilirken, satış taleplerinin Edirne’den Ağrı’ya dek uzandığı ve özellikle Eskişehir ve Muğla’dan Vimjo’nun kişisel bakım ürünlerine olan ilginin hızla arttığı da ayrıca belirtildi.

Haberin Devamı

Vimjo’nun müdavimleri yüzde 65 kadın ve yüzde 35 erkek

Pazarlama aktiviteleri ve dönemsel özel ihtiyaçları dışarıda bırakınca, Vimjo’da en fazla satılan ürün gruplarının başında; diyet ve zayıflama, besin takviyeleri, parfümler, saç bakım ve cinsel sağlık ürünleri geliyor.

Kişisel bakım kategorisinde bin altıyüz farklı markaya ait 25 bini aşkın ürünü tüketiciyle buluşturan Vimjo’nun gelecek hedefi ise, Türkiye’de bulunmayan ancak tüketiciler tarafından yurtdışından siparişle getirilen özel markaların, Türk pazarında ilk defa vimjo.com’dan satılmasını sağlamak.

Kişisel bakım denildiğinde hedef kitle olarak daha çok kadınlar görülse de erkeklerin de her geçen gün konuya olan ilgisi artıyor. Vimjo.com’dan alışveriş yapanların yüzde 65’i kadın ve yüzde 35’i erkek.

Kişisel Bakım Sektöründe Türkiye’nin “ilk ve tek” en büyük e-ticaret yatırımını yapan www.vimjo.com, Nisan 2010’dan bu yana ülkemizde yıllar sürecek bir alışveriş alışkanlığı olma yolunda hızla ilerliyor.

Haberin Devamı