Ekonomi Efor'da aslolan kalite

Efor'da aslolan kalite

Paylaş
Efor'da aslolan kalite

Efor Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Şeynova, “Kumaş, dikiş ve malzemede kaliteden taviz vermeden farklı olmayı tercih ediyoruz, herkes için değil öne çıkmayı seven erkekler için koleksiyon hazırlıyoruz” diyor

Efor Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Şeynova, Efor’un 1977’den beri erkek modasına yön veren köklü firmalardan biri olduğunu söyledi.

Aynı zamanda BMD Yönetim Kurulu Üyesi olan Şeynova şöyle konuştu: “Başından beri en çok önem verdiğimiz konu kalite. Kumaş, dikiş ve malzemede kaliteden taviz vermeden farklı olmayı tercih ediyoruz, herkes için değil öne çıkmayı seven erkekler için koleksiyon hazırlıyoruz. Kumaş, renk ve modellerimizde cesur olarak en basic ürünlerde bile cep, biye ve düğme gibi farklı detaylar kullanarak markamızın ruhunu yansıtıyoruz. Tamamı Türkiye’de üretimi olan ürünlerimizi doğru model ve kalıplarla birleştiriyoruz, sunum ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak fark yaratıyoruz.”

Türkiye’de erkeklerin de modayı takip etmeye başladığını söylen Şeynova, “Erkekler artık daha bakımlı ve bilinçli. Sağlığna, görünüşüne dikkat ediyor. Yenilikleri trendleri takip ediyor. Türk erkeği özellikle Efor müşterisi modayı çok yakından takip ediyor onun için biz zorlanmıyoruz. Modayı ve trendleri takip ediyor ama ilk başta hemen uygulamasalar da zamanla adapte oluyorlar. Sezonun moda renklerini mutlaka takip ediyorlar, kadınlar kadar erkekler de renkli giyinmeyi seviyor” dedi.


Temkinli büyüyoruz



Şu anda 35 mağazaları olduğunun altını çizen Şeynova şunları söyledi: “2017 şubat ayına kadar 4 mağaza daha açmayı planlıyoruz, bunun yanında şunu da söylemek isterim ki kapatmayı düşündüğümüz mağazalar da var, kapatmayı düşündüğümüz mağazalar konumları, durumları satışları çok iyi olmadığında, karlılığın iyi olduğu dönemlerde bu mağazalarğ karşılayabiliyorduk ama ülkedeki sıkıntılarin işlere yansıması ve özellikle doların bu kadar yükselmesi perakende sektörünü çok etkiledi, biz ve bizim gibi bir çok perakendeci 1-1.5 yıldır çok az kârla veya hiç kâr yapamadan satış yapıyor. Bu yüzden hem yeni mağazalarak açarak hem satışlarından memnun olmadığımız mağazaları kapatarak planlı ve temkinli büyüme yolunda ilerliyoruz. Amerika’da Macys ve Bloomingdale’s mağazalarında ve 100’e yakın özel butikte ürünlerimiz satılıyor. Ayrıca New York’ta büyük bir konsept mağazamız var. Çok yakında Dubai ve Körfez ülkelerinin önemli bir erkek mağaza zincirinde store in store konseptimizle olacağız.”



Spor ve sanata destek



Hüseyin Şeynova, markalarının gücünün artması için yaptıkları çalışmaları da şöyle özetledi: “Reklam ve PR çalışmalarının çok üzerinde duruyoruz. Ürün ve müşteri odaklı tanıtımlar yapıyoruz. Hedef kitlemizin olduğu mecralarda öne çıkmayı seviyoruz bu yüzden spor ve sanatsal alanlara destek olmaya çalışıyoruz. Süper lig takımlarına sponsorluklarımız var. Bunların dışında müşteri odaklı çalışıyoruz. Sektör ortalamasının çok üzerinde oranda sadık müşterimiz var kişiye özel iletişim ve ödüllendirme proglamlarımız var.”

Haberin Devamı