Ekonomi Erkek giyimine imza attı

Erkek giyimine imza attı

Paylaş
Erkek giyimine imza attı

Taşkınırmak A.Ş, İmza markası ile bugün itibarıyla Türkiye genelinde 52 mağaza ve 150’yi aşkın bayisiyle müşterilerine hizmet veriyor. İmza Genel Müdürü Selahattin Taşkınırmak, “Başarılarınızın arkasında imzanız yer alır. Erkek giyimindeki başarıların arkasına bizim imzamız olsun istedik ve bunun için çok çalışıyoruz” diyor

İmza, erkekte adından daha sık söz ettirmeye başladı. İmza’yı biraz anlatır mısınız?

1985 yılında Hatay’da ticari faaliyetlerine başladık. 1999 da marka tescilini yaptırdık, 2000 yılında İstanbul’a taşınarak marka gelişim faaliyetlerine devam ettik. 2002 yılında Adana’da gömlek üretim tesisini kurduk. 2009 yılına gelindiğinde Genel Müdürlük merkez ofisimizi İstanbul Osmanbey’e taşıdık. 2012’de ceket üretim tesisi ile büyüme serüvenimiz hız kazandı, 2013 yılında firmanın ticari unvanı Taşkınırmak Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş olarak yeniledik. Ekim 2015’te Genel Müdürlüğünü Basın Ekspresteki 2000 metrekare üzerine yeni adresinde faaliyetlerine devam ediyor.

Erkek modasına İmza’yı nasıl attınız? Farkı nasıl yarattınız?

Markamızın farkını ortaya koyan ilk adımı markayı sonsuza kadar yaşatacak ve taşıyacak ona değer katacak isim tasarlamakla başladık. Bunu yaparken öncelikle akılda kalıcı olmasına ve Türk ismi olmasına dikkat ettik. Başarılarınızın arkasında imzanız yer alır. Erkek giyimindeki başarıların arkasına bizim imzamız olsun istedik ve bunun için çok çalışıyoruz. Bizi diğer markalardan ayıran ana etmen kararlarımız ve müşterilerimizi oldu. Müşterilerimizi ortağımız olarak gördük. Onun hayatını değiştirmek, geliştirmek aynı zamanda müşterilerimizden aldığımız geri bildirimleri dikkate alarak hergün en iyisini yapmak adına çok çalışarak onların dünyasına dahil olarak şirketimizin kurumsal temelini oluşturduk. Onların taleplerini görüşlerini her zaman değerlendirmelerimize dahil ettik. Müşterimiz bizi tercih ettikten sonraki süreçte hislerine ve duygularını takip etmemiz onun dünyasına katma değer sağlamamız amaç oldu. Her zaman kendi tarzımızın çalışmalarını yaptık. Bizim için kalite, moda, rahatlık ve satın alınabilirlik en ön sırada oldu.

● Türk erkeği modayı yakından takip eder hale geldi mi? Güzel giyinmeyi daha mı çok seviyor? Renk skalası artmaya başladı mı?

Tabi, Türk erkeğini giydirmek eskiye göre daha zor. Nedeni ise Türk erkeği giyim konusunda geçmişe oranla daha bilinçli, daha çok sorguluyor. Artık erkeklerde şıklığı, takip edilmeyi, beğenilmeyi istiyor. Bu açıdan ürünlerin kalıpları, modelleri, desenleri, renkleri oldukça değişti. Erkek giyim trend renkleri her sezon bir önceki sezona göre farklılaşıyor. Bu kışın ağırlıklı renkleri Laicvert, füme, morlar, saks ve yeşilleri sıklıkla görebiliriz.

Bugün itibarıyla kaç mağazaya ulaştınız? Mağazalaşma hedefinde nereler var?

Taşkınırmak A.Ş İmza markası ile bugün itibarıyla Türkiye genelinde 52 mağaza ve 150’yi aşkın bayisiyle müşterilerine hizmet veriyor. Kurmuş olduğu tesiste ceket, gömlek üretimi yapmakta olup, Genel Müdürlük, Fabrika ve Perakende Satış Mağazalarında 400’ün üzerinde personelin istihdamını sağlamaktadır. Yatırımlarımıza hız kesmeden devam etmekteyiz. 53. Mağazamızı Kocaeli derince Kipa AVM’de açıyoruz. Ağustos itibarıyla yüzde 40 büyüme sağladık. Hedefimiz, her yıl bir önceki yıla göre daha çok çalışıp, büyüyerek mağaza sayımızı arttırmak.

Markanızın gücünün artması için ne gibi çalışmalar yapıyorsunuz?

Markamızın bilinirliğini arttırmak için güçlü yatırımlar yapıyoruz. Konyaspor’un bu seneki kıyafet sponsoru İmza Oldu. Anadolu’da başarı hikâyelerinin arkasında yer almak istiyoruz. Kendi üretim tesisleri, fabrikası olan ve tamamıyla yerli üretim hedefi olan bir markayız İmza, koleksiyonlarında erkek giyim alanındaki çalışmalarına, kalite anlayışından vazgeçmeden işine nitelik kazandırarak, ulusal ve uluslararası alanda büyümeyi ilke edinmiştir. İmza; klasik erkek hazır giyim sektöründe hem satış hem de üretim alanında kaliteli hizmet ve ürün anlayışını müşteri odaklılık ilkesiyle birleştirerek çalışanları ve tedarikçileri ile mutlu bir organizasyon olmayı hedefliyor.

Haberin Devamı