Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?

İletişim danışmanı Ali Saydam'ın “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” isimli ikinci kitabının İngilizce baskısı Remzi Kitabevi'nden yayınlanarak raflardaki yerini aldı.

16 Mayıs 2012, Çarşamba 17:27
A A

Remzi Kitabevi’nden yayınlanan ve gelirinin tamamı Bersay İletişim Enstitüsü Yüksek Lisans ve Doktora Burs Fonu’na aktarılan Ali Saydam’ın “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” isimli kitabı “How to Lose Wives and Clients” ismiyle piyasaya çıktı.

“Naz olmaksızın aşk hatta herhangi bir ilişki mümkün müdür? Tabii ki mümkün değildir. En garantili özel müşteri, en yakın eş bile her an çekip gidebilecekmiş gibi ‘ihtimam’ ister…” diyen Ali Saydam bu kitabında, ‘eş’ (wife) ve ‘özel müşteri’ (client) ile ilişki arasındaki benzerliklerden yola çıkarak ilişkilerin nasıl yönetilebileceğini anlatıyor.

Hem eş hem de özel müşteriyi kaybetmeyi engelleyecek ‘beş önemli sırrın’ okuyucularla buluştuğu kitapta “Kimin kimi yöneteceği; ilişkilerdeki 7 ölümcül günah; aşk ve nefret arasındaki ince çizgi; kâğıt üzerinde kalmayan tavsiyeler; ilişkinin bir numaralı düşmanı; şikâyetler ve krizler; dinlememek; ısrarın dozu” gibi birçok soruna ipuçlarıyla yanıt aranıyor. Kitap böylece okura, eş ve müşteriyi kaybetmeme refleksi kazandırmayı hedefliyor.

Ali Saydam, Türkçe olarak yayınladığı Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir? kitabından elde ettiği tüm geliri Bersay İletişim Enstitüsü yüksek lisans ve doktora burs fonuna bağışladı. Saydam, İngilizce olarak yayınlanan “How to Lose Wives and Clients” kitabının gelirini de BİE’in burs fonuna bağışlayacak.

 

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;