Eş ve Müşteriyi Elde Tutmanın Sırları...

Remzi Kitabevi'nin yayınladığı ve tüm geliri Bersay İletişim Enstitüsü Yüksek Lisans ve Doktora Burs Fonu'na bağışlanacak olan “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” adlı ikinci kitabında Ali Saydam, hem eş hem de özel müşteriyi kaybetmeyi engelleyecek 'beş önemli sırrı' açıklıyor.

03 Ocak 2011, Pazartesi 14:35
A A

İletişim danışmanı Ali Saydam’ın “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” isimli ikinci kitabı, Remzi Kitabevi’nden yayınlanarak raflarda yerini aldı.

“Naz olmaksızın aşk hatta herhangi bir ilişki mümkün müdür? Tabii ki mümkün değildir. En garantili özel müşteri, en yakın eş bile her an çekip gidebilecekmiş gibi ‘ihtimam’ ister…” diyen Ali Saydam yeni kitabında, ‘özel müşteri’ ve ‘eş’ ile ilişki arasındaki benzerliklerden yola çıkarak ilişkilerin nasıl yönetilebileceğini anlatıyor.

Hem eş hem de özel müşteriyi kaybetmeyi engelleyecek ‘beş önemli sırrın’ okuyucularla buluştuğu kitapta “Kimin kimi yöneteceği; ilişkilerdeki 7 ölümcül günah; aşk ve nefret arasındaki ince çizgi; kâğıt üzerinde kalmayan tavsiyeler; ilişkinin bir numaralı düşmanı; şikâyetler ve krizler; dinlememek; ısrarın dozu” gibi birçok soruna ipuçlarıyla yanıt aranıyor. Kitap, böylece okura, eş ve müşteriyi kaybetmeme refleksi kazandırmayı hedefliyor.

Gelirler Bursa Dönüşüyor

Ali Saydam, Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir? kitabından elde edilecek tüm geliri Bersay İletişim Enstitüsü yüksek lisans ve doktora burs fonuna bağışlayacak.

Kitap, Remzi Kitabevi’nin İstanbul, Ankara ve Antalya’daki şubelerinin yanı sıra D&R, Kabalcı, Beyaz Adam, Mephisto, İstiklal, Robinson Crusoe, Penguen, Nezih, İnkılap Kitabevi gibi büyük kitapçılardan ve idefix, hepsiburada.com, kitapyurdu.com, kitapturk, Türk Kitabevi, ilknokta.com, bidolukitap.com, kitapadresi.com e-ticaret sitelerinden de satın alınabiliyor.

Kitap ile ilgili detaylı bilgiye http://www.esvemusterinasilkaybedilir.com/ adresinden ulaşılabilir.

Saydam'ın, beş yıl kadar önce de ilk kitabı olan "Algılama Yönetimi" Rota Yayınlarından çıkarak okurlarla buluşmuştu.

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;