Ekonomi Fonksiyonel kahve Nescafe ile Türkiye'de

Fonksiyonel kahve Nescafe ile Türkiye'de

Paylaş
Fonksiyonel kahve Nescafe ile Türkiye'de

Hazır kahve markası Nescafe, antioksidan özelliği bulunan fonksiyonel kahve ürünlerini piyasaya sundu

Nescafe, fonksiyonel kahve ürünlerini piyasaya sundu. Türkiye’de yılda 400 milyon liralık satış hacmine sahip olan Nescafe’nin fonksiyonel kahvelerinde, antioksidan özelliği bulunuyor.

Haberin Devamı

Nescafe, içeriğinde lif ve siyah üzüm çekirdeği özlerinin bulunduğu fonksiyonel ürünlerini ilk olarak Türkiye’de satışa sundu. Nestle Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürü Grant Phillips, üç yeni ürün çeşidiyle pazarda yer aldıklarını söyledi.

Phillips, dünya Nescafe tüketiminin saniyede 4 bin 500 fincan seviyesinde olduğunu, Türkiye’de de saniyede 65 fincan Nescafe tüketildiğini belirtti.

BİR FİNCANI EKSİK ETMEYİN

Uzman Dr. Ender Saraç’ın verdiği bilgiye göre antioksidan, kalpdamar hastalıkları, parkinson, alzheimer, kabızlık gibi rahatsızlıklardan korunmaya yardımcı oluyor.

Nescafe’nin fonksiyonel ürünlerinin yüksek oranda antioksidan içerdiğini belirten Saraç, “Bir fincan kahveyi hayatınızdan eksik etmemenizi öneririm” dedi.

Haberin Devamı

Nescafe’nin yeni ürünlerinden Greenblend, antioksidan etkisini güçlendiriyor. Lif-Aktif bağırsakları çalıştırma özelliğine sahip. Vita-Lift ise yaşlanmanın etkilerini azaltıcı özellik taşıyor.