Gülben'in yerini kaptı
Gülben Ergen bu yıl yerini 'Aşk-ı Memnu'nun 'Bihter'i Beren Saat'e kaptırdı
06 Mart 2010 , Cumartesi 04:00
Gülben Ergen deodorant markası Rexona’nın geçtiğimiz yıl reklamlarında oynamış, 1 milyon 200 bin TL almıştı. Gülben Ergen bu yıl yerini ‘Aşk-ı Memnu’nun ‘Bihter’i Beren Saat’e kaptırdı. Beren Saat markanın tüm reklam kampanyanlarında yer alacak ve karşılığında 1.5 milyon TL kazanacak.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
- Günlük burç yorumları! Filiz Özkol yazdı: Başak, Akrep, Balık ve diğer burç yorumları
- Uzmanından güneş kremi uyarısı: Cilt tipini önemseyin
- Ağrıyı sızıyı bıçak gibi kesiyor! Babaannelerimizin yaptığı 5 malzemeli doğal ağrı kesici merhem tarifi!
- Kilosu 50 TL'den satılıyor: Kolesterolü damardan kazıyıp kan basıncını dengeliyor, doğanın C vitamini kralı olarak da biliniyor!
- Gece sürünce kolajen etkisini 2 kat artırıyor! Tek bir damlası kırışıklıkları ütü gibi düzleştiriyor