Çağrı merkezleri, pandemi döneminde de pek çok şirketin müşteri hizmetlerini kesintisiz olarak devam ettirmesini sağladı. Bu yıl webinar olarak gerçekleştirilen ÇMD 5. Takım Liderleri Zirvesi’ne ise 600’e yakın Takım Lideri katıldı.
Çağrı merkezleri, pandemi döneminde de pek çok şirketin müşteri hizmetlerini kesintisiz olarak devam ettirmesini sağladı. Özellikle finans, telekomünikasyon ve e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren firmaların çağrı yoğunluklarında artış yaşandı. Peki pandemi döneminde çalışanlardaki stres kat sayısı normale göre daha da yükseldi mi? Olumsuz geri dönüşlerde artış yaşandı mı? Bu ve bunun gibi pek çok sorunun cevabını Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü ile konuştuk. Onur Binay/posta.com.tr