Hasta Hizmetleri meslek olma yolunda ilerliyor

Acıbadem Sağlık Grubu'na bağlı Hasta Hizmetleri departmanı, hasta memnuniyetinde fark yaratmak amacıyla Hasta Hizmetleri Haftası'nı bu yıl “Küçük Bir Adım At, Büyük Bir Fark Yarat” sloganıyla kutladı

Hasta Hizmetleri meslek olma yolunda ilerliyor

Sabah mesainin başlamasından önce bankonun arkasına geçen isimsiz kahramanlar; hasta hizmetleri çalışanları. Hasta ve hasta yakınlarına gün boyu randevu süreçlerinden hasta yatış ve taburculuk işlemlerine, hastane içerisinde rehberlik etmekten onlara destek olmaya dek birçok görevi omuzlarında taşıyor, güler yüzleri ve hastaların işini kolaylaştırmalarıyla çalıştıkları kurumun imajına çok önemli değer katıyorlar. Bazen yeni doğum yapan annenin sevincine ortak oluyorlar, bazen ameliyata giren hastanın yakınının elini tutarak destek veriyorlar.

Acıbadem Sağlık Grubu, Hasta Hizmetleri çalışanlarının işini meslekleştirmek amacıyla 4 yıl önce Hasta Hizmetleri Haftası’nı kutlamaya başladı. Çıta her geçen yıl daha da yükseldi ve küçük adımlarla çıkılan yolda büyük mesafeler kaydedildi. Her yıl Nisan ayının ikinci haftası kutlanan Hasta Hizmetleri Haftası kapsamında bu kez Anadolu’nun çeşitli illerinden ve İstanbul’daki birçok hastane ve tıp merkezinden Acıbadem Hasta Hizmetleri çalışanları bir araya geldi.

KUTSAL VE ÖNEMLİ BİR 'MESLEK'

Hasta hizmetleri ve hasta memnuniyetinde fark yaratmak amacıyla bu yıl “Küçük Bir Adım At, Büyük Bir Fark Yarat” sloganıyla kutlanan Hasta Hizmetleri Haftası kapsamında konuşan Acıbadem Sağlık Grubu Hasta Hizmetleri Direktörü Serpil Sarıaydın, hasta hizmetleri işini meslekleştirme yolunda önemli yol aldıklarını belirtti.

Acıbadem Sağlık Grubu Genel Müdür Yardımcısı Tahsin Güney, Hasta Hizmetleri çalışanlarının son derece kutsal ve önemli bir görev üstlendiklerini vurgularken Acıbadem Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sağlık Yönetimi Bölüm Başkanı Doç. Dr. Haluk Özsarı da, sağlık hizmetlerinin bir ekip işi olduğuna dikkat çekti.

Doç. Dr. Özsarı, hasta odaklı çalışma, işini severek yapma, hastalarla empati kurma ve içselleştirmenin önemini vurguladı. Etkinlik kapsamında Eğitmen Doç. Dr. Merih Tangün de “Fark yaratıp değer katmak” ile ilgili bir sunum gerçekleştirdi. Fark yaratmanın yol haritasını çizen Doç. Dr. Tangün katılımcılara önemli mesajlar verdi.

Acıbadem Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar “Hasta hizmetleri grubu bizim sistemimiz içerisinde ikinci büyük grup. Hemşirelerden sonra hasta hizmetleri geliyor. Mükemmel hizmet veriyorlar. İnanıyorum ki Hasta Hizmetleri gelecek yıllarda bütün ülkede kutlanacak bir hafta olacak” diye konuştu.