Hazar’dan anaokulundan liseye eğitim hizmeti

Atatürkçü düşünceyi benimsemiş, yeniliklere açık, çağdaş teknolojiyi kullanan, Türkçe’ye hakim olmanın yanında en az iki yabancı dili yazıp konuşabilen, çevreye karşı duyarlı, kendi kültürel değerlerine sahip ve diğer kültürlere ise saygı duyan, evrensel değerlere açık, araştırmacı, yaratıcı, yapıcı, eleştirel düşünebilen, kendisi ile barışık, sevgiyi paylaşan ve dünya barışı için görevler üstlenen mutlu bireyler yetiştirmek misyonu ile yola çıktılar

Hazar’dan anaokulundan liseye eğitim hizmeti
Hazar Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Kavza, “Hedefimiz, Atatürk’ün ışığıyla tüm öğrencilerimizi, akademik, sosyal, kültürel ve sportif yönden ulusal ve uluslararası düzeyde her zaman önde gelen bireyler olarak yetiştirmek ve lider bir eğitim kurumu olmak” diye konuştu.

Hazar Eğitim Kurumları olarak İstanbul, Bursa ve Iğdır kampüsleri ile sadece bölgesel değil, ulusal bağlamda duayen eğitim kurumlarının arasında yerlerini adıklarını ifade eden Serdar Kavza, “Anasınıfında ve ilköğretimde ektiğimiz bu tohumlar sonucunda öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin bölgesel, ulusal ve uluslararası yarışma ve sınavlarda elde ettikleri her derecede bizler gururlanıyoruz.



Bunların yanı sıra akademik anlamda TEOG, YGS ve LYS sınavlarında da oldukça başarılı sonuçlar elde ediyor ve ülkemizin en seçkin üniversitelerine öğrenciler kazandırıyoruz. Kurum bünyesinde bulunan Hazar Kolejleri, Üniversiteye Giriş Sınavları ve Temel Öğretime Giriş sınavlarında sayısız Türkiye dereceleri elde ederek kalitesini birinciliklerle taçlandırdı. 2013-2014, 2014- 2015 , 2015-2016 yıllarında sınava giren öğrencilerinin yüzde 60’nı alanlarına göre tıp , diş hekimliği ve hukuk fakültelerine yerleştirdi. Ayrıca toplamda yüzde 92’lik bir yerleştirme oranıyla eğitim kalitesini gösterdi” ifadesini kullandı.

Yabancı dil öğretimi önemli

Uluslararası standartlarda verdikleri yabancı dil eğitimi ile öğrencilerin dünya vatandaşı olma yolunda sağlam adımlarla ilerlemelerini sağladıklarını anlatan Serdar Kavza, Avrupa Birliği Ortak Dil Kriterleri çerçevesinde işlenen yabancı dil derslerinde dinleme, okuma, yazma ve konuşma olmak üzere 4 temel dil becerisini kazandırmaya yönelik çalışmalar yürüttüklerini belirtti.

İngilizce derslerinde çoklu zeka yaklaşımı, tematik öğrenme gibi tekniklerden faydalandıklarına değinen Kavza, “Eğitsel oyunları eğitim sürecine dahil ederek, iletişim becerilerini geliştiriyoruz. Yaz aylarında düzenlediğimiz yurtiçi ve yurtdışı İngilizce eğitim kamplarımız ile öğrencilerimize okulda öğrendiklerini gerçek hayatta da pratiğe dökme şansı veriyoruz” diye konuştu.