Spor Hiddink'ten Milliler'e ilginç ceza

Hiddink'ten Milliler'e ilginç ceza

Paylaş

ABD'de kamp çalışmalarını sürdüren A Milli Futbol Takımı, Kuzey İrlanda ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü

Millilerimiz, kiralanan özel bir tekneyle Manhattan Adası’nın etrafını dolaştılar.. Bu keyifli yolculuk sırasında basınla sohbet eden teknik direktör Guus Hiddink, müthiş ortam, iyi sonuç ve kenetlenmeye rağmen takımını eleştirmeyi ihmal etmedi:

“Futbolcularımı tanımaya başladım. Onlar da beni.. Federasyon bu kampı çok iyi organize etmiş. İlk maçımızı oynadık. Maçın ilk bir saatinde iyi işler yaptık. Tabii maçın ilk saatiyle ilgili daha iyi neler yapabiliriz bunu düşüneceğiz. Son yarım saat biraz rahat davrandık.

O yüzden de kalemizde bir gol gördük. Avrupa Şampiyonası’na ulaşmak istiyorsanız en iyisini yapmalısınız. Böyle büyük organizasyonlarda olmak için Çek maçında yaptığımız hataları iyi değerlendirmeliyiz. Eğer değerlendirmezsek Türkiye ve Rusya gibi dışarıda kalırız. Bursaspor'u kutluyorum. Büyüklere karşı önemli başarı elde ettiler. Bu inanılmaz bir şey. Devler Ligi’nde ne yapacaklarını merakla bekliyoruz"

HİDDİNK’TEN ÇİFTETELLİ CEZASI

Guus Hiddink dün yapılan idmanda top kapma çalışmasında başarısız olan oyuncularına çiftetelli oynama cezası verdi. Bu oyunculara arkadaşları da toplu halde eşlik ederken, Şampiyonlar Ligi ‘gazisi’ Hamit de ilk kez idmanda yer aldı.

ÖZGENER: HİDDİNK ÇOK İYİ BİR TERCİH

TFF Başkanı Mahmut Özgener, Hiddink’in tartışılmaz bir isim olduğunu söyledi. Milli Takım’ın yaptığı antrenman sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Özgener, “Hiddink, Türk insanına nasıl davranacağını çok iyi biliyor. O son derece iyi bir insan.

Böyle bir kariyer de zaten boşuna yapılmaz. Herkese nasıl davranacağını, futbolcularla nasıl iletişim kuracağını çok iyi biliyor. Federasyon olarak çok iyi bir tercih yaptığımızı biliyoruz. Çok yakında bunun meyvelerini de toplayacağız” diye konuştu.