İşte yeni Duster

Çarşamba, 14 Şubat 2018 - 05:00

Renault Grubu’nun başarılı modeli Dacia Duster yeni tasarım, donanım ve teknolojik özellikleriyle 1 Mart 2018’de Türkiye’de satışa sunulacak.

Birçok özelliğiyle zirvede yer alan ve Avrupa ile Türkiye’de satış rekorları kıran Dacia’nın SUV modeli Duster yenilendi. Duster, 2010’dan bu yana dünyada 2 milyon 306 bin 272, Türkiye’de 92 bin 637 adet satış gerçekleştirdi. Araç, 2017’de Türkiye’de 16 bin 970 adet satış ile Dacia’ya en çok satılan 4x4 markası ünvanını kazandırdı.



İKİ BENZİNLİ, İKİ DİZEL

ve konforu bir arada sunan iç tasarımı ile yeni Duster’ın 4x2 ve 4x4 versiyonları bulunuyor. Yepyeni iç mekan tasarımı ve ergonomik olarak geliştirilmiş sürüş konumu ile yeni Duster’da geliştirilmiş ses yalıtımı da iç mekanda algılanan sesleri yarı yarıya azaltıyor. Motor seçenekleri arasına yeni 1.2 TCe 125 beygir (4x2) benzinli motoru da ekleyen Duster, Türkiye’de iki benzinli, iki dizel olmak üzere dört motor seçeneği ile satışa sunuluyor.


Berk Çağdaş, yeni Duster ile 2018’de hedef kitlemizi genişletmeyi, pazar payımızı artırmayı ve segment liderliğini hedefliyoruz” diye konuştu.

ZENGİN DONANIMLAR

Comfort ve Prestige olmak üzere iki donanım seviyesi bulunan Duster, otomatik klima, otomatik yanan farlar, 360 derece kamera, Eller Serbest Dacia Kart Sistemi, perde hava yastıkları, elektrik takviyeli direksiyon, Kör Nokta Uyarı Sistemi, 4x4 Bilgilendirme Ekranı, bel destek ayarlı yeni koltuklar ve Yokuş İniş Destek Sistemi, Duster’ın konfor ve güvenlik donanımlarından.

'EN UYGUN FİYATLI SUV'

Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş “2017’de, Dacia için çok başarılı sonuçlar elde ettik. Yüzde 5.1 pazar payı elde ettik ve marka sıralamasında iki sıra yükselerek 6. sırada yer aldık. Tamamen yenilenen ve daha modern bir görünüme sahip olan Yeni Duster’ı, Türkiye’nin en uygun fiyatlı SUV’u olarak pazara sunuyoruz” değerlendirmesini yaptı.


Çekici ve kaliteli otomobilleri en uygun fiyata sunan Dacia, yeni Duster’ı 70 bin 900 TL’den başlayan fiyatlarla satışa çıkaracak.

MASERATİ AKDENİZ'DE

Tofaş çatısı altındaki Fer Mas tarafından temsil edilen efsanevi İtalyan markası Maserati’nin Türkiye’deki dördüncü showroom’u Antalya’da açıldı. Otokoç Otomotiv bünyesindeki Birmot ile Akdeniz Bölgesi’ne ilk kez adım atan Maserati, böylece geçtiğimiz yıl başlattığı büyüme stratejisini sürdürdü.



TOYOTA'NIN HİBRİT REKORU

Çevreci otomobiller konusunda uzun yıllardan bu yana önemli yatırımlar yapan Toyota, 2017’de hibrit araç satışlarında yeni bir rekora daha imza attı. Toyota, geçtiğimiz yıl dünya çapında toplamda 1 milyon 520 bin hibrit araç satışı elde etti.




11 MİLYONU AŞTI

2016’ya göre yüzde 8 artış yakalayan Toyota, 2020 için belirlediği 1.5 milyon hibrit araç satış hedefini de 3 yıl öncesinden gerçekleştirmiş oldu. Toyota’nın hibrit araç satışları 11 milyon 470 bin aşarken, bu satış adetleri sayesinde konvansiyonel araçlara göre 90 milyon tondan daha fazla CO2 tasarrufu sağlandı.

33 FARKLI MODEL

1997’de ilk seri üretim hibrit motorlu araç olan Prius’u satışa sunarak hibritin öncüsü olan Toyota, 2014’te de ilk seri üretim yakıt hücreli araç Mirai’nin satışına başladı. 2016’da 4. nesil hibrit motorlu Prius’u satışa sunan Toyota, 90 ülke ve bölgede şarja gereksinim duymayan 33 farklı hibrit ve bir plug-in hybrid modeli ile geniş bir ürün yelpazesi sunuyor.