Kolayca uygulayacağınız yüz yogasıyla kırışıklarınızdan bir çırpıda kurtulun!

Yüz yogası, doğal güzellik yöntemlerinin giderek popülerleştiği günümüzde ağrısız ve sızısız bir şekilde gençleşmenin formülleri arasına girmeyi başardı. Yer çekimine karşı koyan yüz yogası egzersizi, yüz bölgesindeki kırışıklıkları azaltmak ve yüz kaslarını sıkılaştırmak için etkili bir yöntem. Uzmanlara göre düzenli olarak uygulanan yüz yogası egzersizleri ile daha genç bir cilde sahip olmak mümkün.

02 Mart 2018, Cuma 11:03
A A
Uç kaz, uç!

Uç kaz, uç!

Önce alt göz kapağınızı tutun ve bırakın. Daha sonra aynı şeyi parmaklarınızı kaz ayaklarının olduğu noktaya bastırıp biraz baskı uygulayarak gözlerinizi açıp kapatın. Bu poz göz kenarlarındaki kaz ayağı kırışlıklarını engellemeye yardımcı olur. Ancak bu bölgedeki deri çok hassas olduğundan sert davranmamaya dikkat edin. Cildinizin temiz ve nemlendirilmiş olması da önemlidir. 

Kukla yüzü

Kukla yüzü

Dişleriniz görünecek şekilde gülümseyin. Daha sonra parmaklarınızla burnunuzun iki yanından bastırın ve yanlara doğru hafifçe baskı uygulayarak çekin. Bu poz yanaklarınızın herhangi bir dolgu işlemi gerektirmeden toparlanması sağlar ve yanaklarınızın  burnunuzla birleştiği noktaların sarkmasını önler. 

Bebek kuş

Bebek kuş

Dilinizin ucunu damağınıza değdirin, Çeneniz tavana bakarken gülümseyin ve yutkunun. Bu poz çene ve boynunuzun sarkmasını önler. Cildimizi güneşten korurken çene ve boyun bölgesini genellikle ihmal ederiz ve bu yüzden de bu bölgelerimiz daha erken kırışır. 

Buddha yüzü

Buddha yüzü

Bu hareket yüz yogası pozlarının en kolayı. Sadece gözlerinizi kapatın, kaşlarınızın arasındaki bölgeye konsantre olun ve çok hafifçe gülümseyin. Bu poz tıpkı bir bilgisayara reset atmak gibi yüz alışkanlıklarınızı sıfırlayacaktır. Çoğu insan yüzünü buruşturduğunu fark etmez. Bu hareket yüz buruşturmanın etkisini tersine çevirir. 

Şaşırt beni

Şaşırt beni

Gzölerinizi beyazlarının neredeyse tamamı görünecek şekilde açın. Bunu gözleriniz sulanana kadar zorlayarak yapın. Göz çevresindeki kasları çalıştıracak bu hareket kaslarınızı güçlendirerek alın kırışıklarınızın azalmasına yardımcı olacaktır. 

Yanaklanın

Yanaklanın

Ağzınızdan derin bir nefes alın. Aldığınız nefesi tutun ve yanaklarınızı şişirerek bu nefesi iki yanağınızın arasında kurbağa gibi gezdirin, sonra bırakın. Bu poz yanak kaslarını güçlendirip yanaklarınızın zayıflayıp güçsüz görünmelerini önler. Uzmanlar bunun için saksafon çalanların yanaklarının her zaman dolgun ve güzel gürünmesini örnek veriyorlar.