LC Waikiki'nin gözü Avrupa'da

Romanya'daki ilk mağazasını açan LC Waikiki'nin sahibi Tema Holding'in hedefi, mağazalar zincirini Avrupa'nın en başarılı üç markasından biri haline getirmek

Pazartesi, 21 Aralık 2009 - 05:00

LC Waikiki'nin gözü Avrupa'da

2020’DE HEDEF LİDERLİK

Tema Holding Yönetim Kurulu Üyesi Şefik Dizdar, LC Waikiki’nin markası ve mağazalarıyla dünya birinci liginde oynamayı istediklerini söyledi.

Avrupa’da ilk mağazalarını Romanya’da açtıklarını bildiren Dizdar, “Romanya’da 1 yıl içinde 15 mağaza açmayı planlıyoruz. Hedefimiz 2020’de Avrupa’nın en başarılı üç markasından biri haline gelmek” dedi.

Türkiye’de hazır giyim pazarının lider markalarından olduklarını ifade eden Dizdar, 2012’den itibaren yurtdışında hızlanacaklarını kaydetti.

YILLIK YÜZDE 40 BÜYÜDÜ

Şefik Dizdar şöyle konuştu: “Türkiye genelinde 52 ilde 257 mağazada 230 bin metrekareyi aşkın satış alanına sahibiz. Ülkenin hazır giyimde en büyük mağaza zinciriyiz. 2000’den itibaren yılda ortalama yüzde 40 büyüyen grubumuz, 2007’de yüzde 45, 2008’de yüzde 46 büyüme gösterdi. Vergi öncesi kârını yüzde 43 artırdı. LC Waikiki mağazaları ile 2004 sonunda 255 milyon lira olan ciromuzu, 2008’de 1.5 milyar liraya yükselttik. Markalarımız ve mağazalarımızla dünya birinci liginde oynamak istiyoruz.”