Lüks tüketimde de başardı
MOL İcra Kurulu Başkanı Özdemir, mağazanın açılış kampanyasında sunulan 21 liralık takım elbiselerin kısa sürede bittiğini ve tüketicilerin lüks ürünlere yöneldiğini belirtti
150 ADET SATILDI
Tekstil mağazası zinciri MOL’un dün Ankara Keçiören’deki Divan alışveriş merkezinde açtığı mağazasında, VIP (çok önemli kişi) koleksiyonunda yer alan 1000 liralık takım elbiselerden 150 adet satıldı. MOL İcra Kurulu Başkanı Oktay Özdemir, “Mağazanın açılış kampanyasında 21 liralık takım elbiseler satışa sunuldu. Kampanyadaki ürünler kısa sürede tükendi ve tüketiciler lüks takımlara yöneldi” dedi.
DENEME AMAÇLI SUNULDU
Oktay Özdemir, deneme amaçlı satışa sundukları üst segmentteki ürünlere büyük ilgi gösterildiğini belirterek şöyle konuştu: “Perakende sektöründe lüks markalar şehir merkezlerine konuşlanır. Çünkü yaygın kanı merkezlerde yaşayanların alım gücünün daha yüksek olduğu yönündedir. Keçiören açılışımız bu anlamda ezber bozar nitelikte. Kaliteli ürünü doğru fiyatlandırırsanız alıcı çıkıyor.”
YURT DIŞINDA BÜYÜYOR
MOL’un 1.5 yıl önce 19 firmanın katılımıyla oluştuğunu belirten Oktay Özdemir, 528 firmanın sisteme entegrasyonuyla büyük bir yapıya ulaştıklarını söyledi. Özdemir, “Sadece Türkiye’de üreterek geliştirilen ‘Türk kalite sistemi’ni meydana getirdik. Adını Merter, Osmanbey ve Laleli semtlerinin baş harflerinden alan MOL, Almanya’dan Kazakistan’a Dubai’den Riyad’a hızla büyüyor” diye konuştu.
- Cumhur İttifakı İBB adayı Murat Kurum: Hatırlamayacağım vaadi vermem
- Sosyal medya fenomeni Banu Parlak, adliyeyi birbirine kattı
- Meral Akşener'den Mansur Yavaş'a tepki: Artık CHP'nin ev kölesi olmuştur
- Genç kızı AVM önünde tekme tokat dövdüler, sebebi akılalmaz
- CHP'de para sayma görüntüleri... Şişli Belediye Başkanı Muammer Keskin: 400 bin liranın makbuzu yok