13'üncü MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu yıl 13'üncü kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu.
Reklamların, dijital mecralar ve uygulamalar üzerinden yenilikçilik, performans ve yaratıcılık kapsamında değerlendirildiği ve ödüllendirildiği MIXX Awards Türkiye, IAB tarafından on üçüncü kez düzenlendi. 22 kategoride yapılan 739 başvuru ve 431 kampanya arasından 162 başvuru ve 55 kampanya ödüllendirildi.
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Burak Ertaş, “MIXX Awards Türkiye ülkemizde dijital pazarlama iletişimi alanında büyük emeklerle ortaya konulan işlerin değerlendirildiği önemli bir organizasyon. Bu sene aldığımız 739 başvuru ise sektörümüzün üretkenliğinin artarak devam ettiğinin önemli bir göstergesi. Tüm yıl büyük emeklerle hazırlanan çalışmaları titizlikle inceleyen jüri üyelerimize teşekkürlerimi sunuyorum. 13'üncü MIXX Awards Türkiye’ye başvuran ve ödül almaya layık görülen bütün işlerin marka, ajans, yapım ve yayında görevli ekiplerini de gönülden tebrik ediyorum” dedi.
- Kelle paçayı solda sıfır bırakıyor! Haftada 3 kez tüketen yaşlanmak nedir bilmiyor: Vücuda kolajen yüklüyor, kemikleri kolon gibi sağlamlaştırıyor, hem lezzetli hem sağlıklı
- Ter kokusunu bıçak gibi kesiyor! Pahalı parfümleri aratmayacak tüyo: Uyumadan önce sürün ter kokusunu tamamen unutun
- Sofradan eksik etmiyoruz ama şekere tavan yaptırıyor! Karaciğeri bitirip 10 yıl yaşlandırıyor!
- Daha önce hiç duymamış olabilirsiniz! Her biri birbirinden ilginç 5 estetik akımı: Yerlerinizi alın başlıyoruz
- Samsun'dan gelen bayrak ve toprak genç doktorlara teslim edildi