MEBİM 147 e-Devlet'e geliyor
Milli Eğitim Bakanlığı'nın görev ve sorumluluk alanıyla ilgili talep, görüş ve önerileri değerlendirmek, öğrenci ve vatandaşları bilgilendirmek amacıyla Van’da kurulan MEB İletişim Merkezi 31 Mart itibarıyla e-Devlet üzerinden de hizmet vermeye başlayacak
08 Mart 2018 , Perşembe 16:18
Van’da 2012’de meydana gelen 7,2 büyüklüğündeki depremin ardından sosyal sorumluluk projesi olarak hizmete açılan "MEBİM 147" çağrı merkezi, depremzedelerin hayata tutunarak yaşadıkları travmayı atlatmalarına yardımcı oldu.
Eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak amacıyla öğrenci, veli, öğretmen ve diğer vatandaşlardan gelen her türlü bilgi edinme başvurusu, soru, talep, görüş, öneri, ihbar ve şikayeti en geç 3 gün içinde sonuçlandıran "MEBİM 147", kuruluşunun 6. yılında yeni bir platformda da hizmete başlayacak.
31 MART'TAN İTİBAREN E-DEVLET'TE
MEB Basın ve Halkla İlişkiler Müşaviri Emine Azdiken, "31 Mart itibarıyla 'MEBİM 147' kanalıyla oluşturulan başvurulara yanıtlar, e-Devlet üzerinden yazılı olarak da vatandaşlara iletilebilecek. Çağrılara yanıtlar, bakanlığın merkez ve taşra teşkilatınca oluşturulacak" bilgisini paylaştı.
Haberin Devamı