Mey'den tanıtım atağı

Mey İçki İcra Kurulu Başkanı Galip Yorgancıoğlu, rakının Türkiye'nin tanıtımında büyük rolü olması gerektiğini belirterek İstanbul Meyhaneleri Rehberi, Rakı Ansiklopedisi gibi projelere 2 milyon lira ayırdıklarını söyledi

Mey'den tanıtım atağı

İnci NEŞELİ ÖZOĞLU

Yeni Rakı, Tekirdağ Rakısı, Kulüp Rakı, Altınbaş ve İzmir Rakısı gibi Türkiye’nin önemli markalarını bünyesinde barındıran Mey İçki, rakı kültürünü geliştirmek amacıyla bir dizi proje başlattı. Mey İçki İcra Kurulu Başkanı Galip Yorgancıoğlu, milli içki rakı ve onun eğlence kültürünü yurtiçi ve yurtdışında tanıtma misyonu çerçevesinde İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti sponsorlarından biri olduklarını dile getirdi.

İstanbul Meyhane Rehberi

Bu sponsorluk vesilesiyle İstanbul’u ve kültürel zenginliğini bir değer olarak dünyaya tanıtmak istediklerini belirten Galip Yorgancıoğlu şöyle konuştu: “Uzo nasıl Yunanistan’ın tanıtımında katma değer yaratıyorsa rakının da öncelikle İstanbul’un, geniş ölçekte de Türkiye’nin tanıtımında büyük rolü olması gerektiğine inanıyoruz. Bunun için hazırladığımız İstanbul Meyhaneleri Rehberi, Rakı Ansiklopedisi ve Rakı belgeseli devreye sokacağımız ilk projeler.”

1350 çeşit meze ile rekor kıracak

Galip Yorgancıoğlu, projelere 2 milyon lira bütçe ayırdıklarını belirterek şöyle devam etti: “3 Temmuz’da Kuruçeşme Arena’da 1350 çeşit meze ile bir sofra üzerindeki en fazla çeşitte meze rekorunu İstanbul’a getireceğiz. Ayrıca yok olmaya yüz tutmuş Beykoz cam sanatını da Yeni Rakı şişeleriyle canlandırıyoruz. El işçiliği ile sınırlı sayıda üretilen, altın boyamalı 3 farklı Beykoz motifini Yeni Rakı Beykoz Koleksiyon Şişeleri’nde sunacağız.”