Spor NTV Spor resmen kapandı

NTV Spor resmen kapandı

Paylaş
NTV Spor resmen kapandı

17 Mart 2008'de yayın hayatına başlayan NTV Spor, 10 yıllık yayın hayatından sonra aynı tarihte 22.30'da resmen kapandı. Kanalın son yayınını yapan Rıdvan Dilmen ve Murat Kosova yaptı

Yayına başladığı tarihten bu yana yaptığı programlarla izleyicinin beğenisini toplayan NTV Spor, 17 Mart Cumartesi günü Süper Lig'in 26. haftasında oynanan Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin sonrasında yaptığı yayınla resmen kapandı.


KAPANIŞI KOSOVA YAPTI


Kanal, Rıdvan Dilmen ve Murat Kosova'nın sunduğu 'Yüzde yüz futbol programıyla kapandı. Program ve kanalın kapanışını yapan Murat Kosova'nın konuşması sırasında duyugusal anlar yaşandı.

İşte o konuşma:


İŞTE YENİ KANAL


Discovery Communications’ın bünyesinde yayına başlayacak olan DMAX, NTV Spor'un frekansıyla 22.30'dan itibaren yayına başladı.

'BENİM KANALIM. BENİM ALANIM'


Ntv Spor'un kapanmasıyla yayın hayatına başlayan DMAX, 'Benim kanalım. Benim alanım' sloganıyla televizyon dünyasına giriş yaptı.


DMAX NEDİR?


Discovery Networks Türkiye Başkanı ve Genel Müdürü Lydia Fairfax “DMAX kanalını Türkiye pazarına tanıtmaktan ve kanal portföyümüzü daha da genişletip çeşitlendirmekten ötürü oldukça heyecanlıyız.

DMAX zorlu mesleklerden, spor ve arabalara ve en iyi senaryolu içerikleri izleyicilere sunarken aynı zamanda onları eğlendirecek, aydınlatacak ve onlara ilham verecek. İzleyiciler kanalı izlerken çok keyif alacak!” dedi.


DISCOVERY COMMUNICATIONS KİMDİR?


Discovery Communications 220’den fazla ülkede toplam yaklaşık olarak 3 milyar aboneye sahip dünyanın bir numaralı gerçeğe dayalı içerik sağlayan medya kuruluşudur.

Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science ve Investigation Discovery liderliğinde ABD’li ortak teşebbüsü OWN: Oprah Winfrey Network’ü de içeren yayın ağı ile Discovery, insanların meraklarını gidermek için çalışmaktadır. Discovery aynı zamanda Avrupa, Pasifik Asya, Orta Doğu ve Afrika’da yayınlanan ilk spor eğlence grubu Eurosport International’in çoğunluk hissesine sahiptir.

Discovery ayrıca okullar için hazırlanan eğitim ürünleri ve hizmetlerinin lider sağlayıcısıdır ve ödüllü seri K-12 dijital ders kitabı dahil olmak üzere birçok farklı dijital medya hizmetinin sahibi ve uygulayıcısıdır.

16 Discovery markası; Orta ve Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da 109 ülkede yaklaşık 504 milyon kişiye 20 farklı dilde yayın yapmaktadır.


Haberin Devamı