Nusret Gökçe, Turquality’ye başvurdu
Türk markalarının yurtdışındaki varlığı güçlenmeye devam ediyor. Bu kez sosyal medyada yaptığı tuzlama hareketi ile ünü tüm dünyaya yayılan Nusr-Et restoranlarının sahibi Nusret Gökçe, yeni restoranlar açacağını söyledi.
Dubai’deki restoranında yurtdışındaki planlarını anlatan Nusret Gökçe, Turquality programına katılma yönünde başvurularını yaptıklarını belirtti. Türk şirketlerinin markalaşması yönünde adımlarını teşvik etmek için kurulan Turquality, kira, tanıtım, danışmanlık, reklam gibi faaliyetlerde firmalara destek oluyor. Başvuruların yapıldığını ve yakın bir zamanda Turquality kapsamına girmeyi istediklerini belirten Nusret Gökçe, yeni şubeler açmayı planladıklarını da anlattı.
Halihazırda yurtdışında sadece Dubai’de bulunan Nusr-Et’in ABD ve İngiltere’de açacağı restoranların ilk start tarihi ise bu yıl ortası.
Sosyal medyada yaptığı tuzlama hareketi ile ünü tüm dünyaya yayılan Nusret Gökçe’nin, ilk restoranlarını açacağı yerler ise Londra Knightsbridge ve New York 56’ncı cadde olarak duyuruldu.
DOĞAL STRATEJİ
Dünya yıldızları Leonardo Di Caprio, Rihanna, Ben Affleck gibi isimlerin bile #Saltbae hastag’ine dahil olduğunu hatırlatan Gökçe, bu pazarlama stratejisini şöyle anlattı: “Herhangi bir pazarlama ya da halkla ilişkiler firmasının desteği ile planlanmış bir şey değil. Tamamen kendi içimden gelen bir hareket olarak çıktı. Doğal olunca da insanlar çok çabuk sahiplendi.” Gökçe, “Nusr-Et Türkiye markasıdır. Nerede olursak olalım bu markaya sahip çıkmalı” dedi. (Hürriyet)
- İlber Ortaylı uçakta rahatsızlandı!
- 312 gündür haber alınamıyordu! Kimlik ve kredi kartı ile kemik parçaları bulundu
- Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Özgür Özel TBMM'de bir araya geldi
- Bakan Tekin'den öğretmen atamalarıyla ilgili açıklama
- Cumhurbaşkanı Erdoğan çocuklarla buluştu: Sizler bizim yarınlarımızın umudusunuz