Olivium'da yenilikler bitmez

Olivium Outlet Center Genel Müdür Berna Yüksel, “Ziyaretçilerin görmek istediği yenilikleri ve taleplerini AVM bünyesinde gerçekleştirmeye, öte yandan da yeni çıkan mevzuatın üzerimize yüklediği sorumlulukları yerine getirmeye odaklanıyor olacağız” diyor

23 Kasım 2016, Çarşamba 10:20
Olivium'da yenilikler bitmez

Nisan 2000 tarihinde İstanbul’un en büyük ilçelerinden 300 bin nüfuslu Zeytinburnu’nda kapılarını ziyaretçilere açan Olivium Outlet Center İstanbul’un ilk ilçenin tek outleti hatta tek alışveriş merkezi olarak ziyaretçilerine, modaya, markaya, kaliteye uygun fiyata ulaşmanın imkanlarını sunuyor. 16 yıldır gerçek Outlet olma ilkesinden asla ödün vermeden ziyaretçisine modern, sade, ferah ve aydınlık bir ortamda alışveriş yapmayı vaat eden Olivium 135 mağazasında, yüzlerce yerli ve yabancı marka ile haftanın 7 günü 10-22 arasında hizmet veriyor. Temiz güvenli ve ferah bir ortamda ekonomik alışveriş yapma imkanı sunan Olivium, 7’den 77’ye herkesin keyifli vakit geçirmesini sağlıyor. İlçede adeta bir yaşam kültürü yaratıyor.

Emintaş Emlak ve İnşaat Tic. A.Ş ve İleri Mensucat ve İnşaat Tic. T.A.Ş ortaklığı ile kurulan Olivium Outlet Center 35 bin metrekare kiralanabilir alanı bin 200 araç kapasiteli açık ve kapalı otoparkı, ücretsiz müşteri servisi, bebek odaları, sineması, çocuk eğlence alanıyla teraslı kafeleri, CarrefourSA süpermarket, Teknosa teknoloji mağazası, İpekyol, Mango, Pierre Cardin, Perspective, Sarar, Altınyıldız, Network, İnci, Hotiç, Derimod, Nike, Adidas, Puma, Watsons, Atasun Optik, D’s Damat, Penti, Kiğılı, Adil Işık, Colins, Levi’s, Karaca, Armağan Oyuncak, US Polo, Mavi Jeans, Koton, LCW, Gratis, English Home gibi mağazaları ile ziyaretçilerine A’dan Z’ye tüm ihtiyaçlarını bir arada bulabilme olanağını sunuyor.

Süreç iyi yönetildi

Oivium Outlet Center Genel Müdür Berna Yüksel 2016 yılının nasıl geçtiğini anlattı: “2016 yılını kendi içinde ve geçen 2015 yılından bağımsız yorumlamak doğru değil. Zira 2015’ten bu yana devam eden gerek ekonomik gerek siyasi olguları bir bütün olarak değerlendirmek sağlıklı tespitlerde bulunabilmek adına çok daha faydalı olacaktır. Türkiye’de son dönemlerde hızlı bir ivmeyle büyüyen ve muazzam bir istihdam gücüne sahip perakende sektörü de diğer sektörler gibi zorlu ve sancılı bir süreçten geçiyor. Bunda elbette sadece yerel değil global olayların da etkisi oldu. Bu dönemde diğer pazarlardan olduğu gibi Türkiye pazarından çekilen yabancı markaların olmasının yanı sıra değerli yerel markalardan kaybettiklerimiz de oldu. Tüm bu olumsuzluklara rağmen yine de sektörün süreci olabildiğince iyi yönettiğini, ciddi bir deneyim kazandığını düşünüyorum.”

Olivium’un 2017 planları

Yüksel, Olivium Center’ın 2017 planlarını şöyle aktardı: “Bu yılın sonunda Olivium Outlet Center daki büyüme oranının herşeyden önce enflasyon oranının üzerinde gerçekleşeceğini öngörüyoruz. Yerli ziyaretçi sayısında geçen yıla kıyasla artış olacaktır, yabancı turist rakamında ise öncelikli hedefimiz mevcudu koruyabilmek sonrasında ise artış kaydetmek. Öte yandan Olivium Outlet Center için 2017 yılı alışveriş merkeziyle ilgili bazı yenileme, düzenleme çalışmalarının, marka çeşitlendirmelerinin ve güçlendirmelerinin yılı olacaktır. Ziyaretçilerin görmek istediği yenilikleri ve taleplerini AVM bünyesinde gerçekleştirmeye, öte yandan da yeni çıkan mevzuatın üzerimize yüklediği sorumlulukları yerine getirmeye odaklanıyor olacağız.”

Salı Pazarı çeşitleniyor

Salı Pazarı organizasyonundan da söz eden Yüksel şunları söyledi: “Artık geleneksel hale gelen ve ziyaretçilere birçok fırsatlar sunan yoğun talep gören Salı Pazarı organizasyonumuzu da çeşitlendirip güçlendirerek devam ettireceğiz, Yabancı turistler için bir cazibe noktası olan olivium da yaklaşık 150 adet acente ile çalışıyoruz. Çalıştığımız acentelerle aramızda inanılmaz bir dinamizm, uyum ve sağlıklı bir iletişim var. Bu konu kapsamında çok ciddi organizasyonlarla çalışmaya devam edeceğiz. Özellikle hedeflediğimiz yabancı turistlerin menşei olan ülkelerde reklam ve pazarlama çalışmalarına özen göstereceğiz. Önümüzdeki süreci yönetmek için çok daha temkinli ve proaktif davranıyor olacağız.”

Nasıl fark yarattı?

Yüksel başarılarının sırlarını da sıraladı: “Olivium Outlet Center şehrin merkezinde, Zeytinburnu’nda yaya trafiğinin yoğun olduğu bir lokasyonda konumlanmış olmanın tartışmasız avantajını yaşıyor. Marmaray ile özellikle İstanbul’un Anadolu yakası ile daha güçlü bir bağ kurduk. Outlet olma konusunda gösterdiği özel hassasiyet sebebiyle de fark yaratmıştır. Mağazaların yüzlerce yerli ve yabancı markayı uygun fiyat politikasıyla ziyaretçilere sunuyor olması, öte yandan artık geleneksel hale gelen ve zaman içinde türevlerinin de oluştuğunu gördüğümüz ‘Salı Pazarı’ organizasyonuyla da Olivium gücüne güç katmıştır.
Yandex.Metrica