Promosyon sektörü Avrupa'ya açılıyor
Promotürk Derneği Başkanı Esad Ahmet Özdem, Türk promosyon sektörünün Avrupa'ya açılma zamanının geldiğini belirterek “Türkiye'de dünya çapında bir fuar düzenleyeceğiz” dedi
TASARIM KONUSUNDA GELİŞTİ
Türk ve yabancı promosyon üreticileriyle önemli sektör temsilcilerinin bir araya geldiği Promotürk 2010 Olağan Genel Kurulu’nda Esad Ahmet Özdem, tekrar başkan seçildi.
20 Şubat’ta Taksim Point Otel’deki toplantıda konuşan Özdem, sektörün yenilikçilik ve tasarımda geliştiğini belirterek Türkiye’deki potansiyeli gören Avrupalıların yurtdışı fuarlarda Türk firmalara büyük ilgi gösterdiğini söyledi.
13 MİLYAR EURO'LUK PAZAR
Avrupalıların Promotürk Derneği aracılığıyla işbirliği arayışına girdiğini kaydeden Promotürk Başkanı Özdem “Türk promosyon sektörünün Avrupa’ya açılma zamanı geldi.
Türk firmalarının 13 milyar euro’luk Avrupa pazarından yararlanabilmesi için çok önemli çalışmalar yaptık” dedi. Özdem, Promotürk’ün Küçük ve Orta Ölçekli Sanayi Geliştirme ve Destekleme İdaresi (KOSGEB) ile çalışmalar yaptığını belirtti.
TÜRKİYE'DE ÖNEMLİ FUAR
“Herkes devlete gidiyor, biz gideceğiz, bu ülkeye döviz getireceğimizi söyleyerek destek isteyeceğiz. KOSGEB’le yapılacak protokollerle küçük ve orta ölçekli işletmeler de promosyon ürünlerine yönelecek” diyen Özdem, Avrupa Promosyon Ürünleri Derneği EPPA ve dünyanın en büyük promosyon fuarı firması PSI’nın Promotürk ile Türkiye’de geniş katılımlı bir fuar düzenleyeceğini sözlerine ekledi.