Rossman Türkiye'te 2 mağazayla geldi

Kişisel bakım ürünleri marketi Alman Rossmann, Türkiye'de iki mağaza açtı. Genişleme bölgesi olarak Ankara, İzmir ve Bursa çevresini seçen şirket 2015 sonuna kadar 250 mağazaya ulaşacak

a
a
Pazar, 01 Ağustos 2010 - 05:00


Rossman Türkiye'te 2 mağazayla geldi

250 mağaza hedefliyor

Kişisel bakım ürünleri marketi Alman Rossmann, Türkiye’ye iki mağazayla giriş yaptı. Marka, Ankara’da Antares ve Kentpark alışveriş merkezlerinde başkentli tüketiciyle buluştu. Türkiye’de PNR Grup’la ortaklık yürüten Rossmann, Ankara, İzmir ve Bursa hattında genişlemesini sürdürecek. Şirket, 2015 yılı sonuna kadar 250 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.

3500 ürün çeşidi var

Kendi alanında Almanya’nın üçüncü büyüğü olan Rossmann, Türkiye’yi kendi ülkesi dışında yatırım yaptığı beşinci ülke olarak seçti. Türkiye’deki sermayesini 5 milyon euro’ya çıkaran şirketin kırk alt markası ve 3500 ürün çeşidi bulunuyor. Rossmann, Almanya, Polonya, Macaristan, Çek Cumhuriyeti ve Arnavutluk’ta 2227 mağazayla hizmet veriyor.

PNR Grup ortaklığında

Türkiye’deki mağaza açılışlarına katılan şirketin kurucusu Dirk Rossmann, “Almanya’da önemli oranda Türk kökenli vatandaşa istihdam sağlayan bir firmayız. Türkiye’de yatırım yapmamız için her zaman istekleri vardı” açıklamasında bulundu. Dirk Rossmann, Türkiye’de ortaklık konusunda PNR Grup’un tecrübesine olan güvenlerinin altını çizdi.

Uygun ve düşük fiyat

PNR Grup Başkanı Fevzi Pınar ise Rossmann’ın Türkiye’de kişisel bakım ürünleri sengmentinde önemli bir boşluğu dolduracağını belirtti. Türkiye planlamasında, yerel tüketim alışkanlıkları, şehir seçimleri ve ürün guruplaması yönünden katkı sağladıklarını söyleyen Fevzi Pınar, “Uygun ve düşük fiyat politikası, öne çıkan yönümüz olacak” dedi.