Seyirci gıcık oldu, o karakter gitti
118 33'ün yeni reklamında, büyük tepki çeken '33' tiplemesi, ekrana veda etti. İşte, artık markanın reklamlarında rol alacak yeni tipleme…
Reklamda rol alan karakterden müziğine, kadın temsilinden üslubuna kadar bugüne kadar birçok tartışmaya konu olan 118 33, gelen tepkilere yine reklam filmi üzerinden yanıt verdi. Reklamın ana tiplemesi olan 33, yeni reklamda yerini kardeşine bırakacağını açıkladı.
33’ün ‘gay mi aseksüel mi’ olduğu, markayı sunuş biçimi, kıvraklığı ve üslubu, yayına girdiği ilk günden bu yana 118 33 reklamlarını gündemde tuttu. Özellikle sosyal paylaşım ağlarında, reklamın ‘gıcık’lığı ve ‘sinir bozucu’ olduğu yönünde tartışmalar çıktı.
TV programlarında dahi tartışma konusu haline gelen 118 33, bu tepkilere yeni reklamında yanıt verdi. İzleyicinin sevgisini kazanamayan ve istenmeyen 33 figürü, yerini çok daha beyefendi ve kendisinin tam zıttı, (sürekli siyah giyen eski 33'ün tam tersi beyaz kıyafetli kardeşine) bir karaktere bıraktı. Böylece markanın, hedef kitlesiyle reklamlar üzerinden kurduğu ilişkisinde oldukça ilginç bir tablo ortaya çıktı. İzleyici, çok da alışkın olmadığımız bir yöntemle 118 33’ün reklamlarını şekillendirmiş oldu. (gazeteciler.com)
- Demirde ıspanağı sollayan tek bitkisel kaynak! Demir depolarını fullüyor, bağırsakları makine gibi çalıştırıyor
- Kırışıksız bir cilt için 20 yaşında bakıma başlayın!
- Kalsiyum fosfat, C vitamini ve demir zengini! Kilosu 400 TL: Karaciğeri resetleyip kolesterolü dengeliyor!
- İnsanlar ona artık 'Süper meyve' diyor! Yiyenler doktor yüzü görmüyor
- Buruş buruş cildi 1 gecede duvar gibi yapıyor! Bedava kırışıklık kremi: 20 yaş birden gençleştiren doğa mucizesi