Cem Kerpiççiler Şikayetle yetinmeyip değiştirenler de var
HABERİ PAYLAŞ

Şikayetle yetinmeyip değiştirenler de var

Kaybeden de kazanan da berabere kalan da okuyucu da bu işi yapan da şikayetçi medyadan... Hepimiz kendi hikâyemize dair medyayı eleştirip duruyoruz. Kimsenin memnun olmadığı bu alana dair yalnızca şikâyetçi olmayıp kendi alanından doğru bu gidişata müdahale edenler de var. Çaykur Rizespor'un teknik direktörü Hikmet Karaman ezber bozmaya devam ediyor ana akım medyada kendine pek yer bulamasa da... Bu cümle de içerden bir eleştiri olarak kabul edilmeli...

Medyaya dokunmak!

Medyanın takımına dair yaptığı eleştirileri gözden geçiren Hikmet Karaman harika bir işe imza atmış. Maç analizlerini ulusal haber ajansları ve yerel basın mensuplarına açan ve antrenman sonrası birlikte kahvaltı ettikten sonra Rizespor ve rakiplerin analizini yapan Hikmet Karaman, karşılıklı gelişim adına çok önemli bir hamle yapmış. Medyaya dokunup, medyanın kendisine dokunmasına izin veren ve bir duvar örme anlayışını yıkan Hikmet Karaman, basın mensuplarının kafasındaki sorulara net yanıtlar vermiş. Oyuna dair görüşlerini dinlemiş, onlarla fikirlerini paylaşmış.

Haberin Devamı



Keşke ‘zor’a talip olsak
Şikayet etmek en kolay yol. Genelde hepimiz bu yolu tercih ediyoruz. Çünkü zahmetsiz. Fakat Hikmet Karaman bu zahmetsiz yol yerine emek vererek şikâyet ettiği düzeni değiştirmek adına bir hamle yapmış. Keşke Hikmet Karaman'dan örnek alsak ve şikâyet etmek yerine kendi hikâyemizde değiştirebileceğimiz unsurlarla yepyeni başlangıçlar yapsak....

Sıradaki haber yükleniyor...
holder