Sizi 2 haftada selülitlerinizden kurtaracak 6 egzersiz

Selülit, kadınların özellikle yaz aylarındaki en büyük kabusu. Fakat, 2 haftada portakal kabuğu görünümündeki selülitlerinizden, bazı hareketleri yaparak kurtulmanız mümkün!

17 Temmuz 2017, Pazartesi 10:45
A A

Selülit, vücut yağınız fazla olduğunda ya da yeterli kas miktarına sahip olmadığınızda ortaya çıkar. Bu problem uygun beslenme, masaj ve iyi planlanmış bir spor programı ile ortadan kalkabilir. İşte selülitleri azaltmak için tasarlanmış 6 faydalı egzersiz...

Sağ tarafınıza yan şekilde uzanın. Sağ bacağınızı kırın ve sol bacağınızı yerden kaldırabildiğiniz kadar yukarı kaldırın ve 5 saniye boyunca bu konumda tutun. Daha sonra yavaş yavaş indirin. Bu egzersizi sağ bacağınızla da tekrarlayın. Her iki taraf için 12 kere, 2 set

Ellerinizi yere koyun ve şınav pozisyonuna gelin. Sonra, sağ bacağınızı kıvırın ve dizinizi karnınıza doğru getirin. Ardından bacağınızı düzeltin ve yerden olabildiğince yukarı kaldırın. Sol bacağınızla da aynı hareketi tekrarlayın. 8 kere, 3 set

Bir dambıl alın, ayaklarınız omuz genişliğinde olacak şekilde düz durun. Nefes alırken dizlerinizi bükerek vücudunuzu yavaşça alçaltmaya başlayın. Uyluklarınız yere paralel olana kadar kendinizi aşağıya çekmeye devam edin. Sonra, nefes vermeye başlayın ve kalkın. 20 kez, 3 set

İki elinize de bir dambıl alın.ayaklarınızı omuz genişliğinde açın. Sırtınızı düz tutarak üst gövdenizi yavaşça bükmeye başlayın, kollarınızı serbest bırakın. Mümkün olduğu kadar az eğin. Sonra kademeli olarak yavaşça  başlangıç ??konumuna geri dönün. 12 kez, 5 set

Dizlerinizin üzerinde durun ve kollarınızı düz tutarak elinizi yere koyun. Sırtınızı düz tutun ve yavaş yavaş bir bacağınızı arkaya kaldırmaya başlayın. Bacağınızı mümkün olduğunca kaldırın ve birkaç saniye bekleyin. Sonra başlangıç ??konumuna geri dönün. Sağ ve sol bacağınız arasında dönüşümlü olarak, egzersizi tekrarlamaya devam edin. Her bacak için 15 kere, 2 set

Ayaklarınızı omuzlarınızdan biraz daha geniş bir aralıkta tutun. Dizlerinizi bükün, eller başınızın arkasında. Daha sonra kuvvetli bir şekilde zıplayın. Ayaklarınız yere tekrar değdiğinde aynı hareketi yeniden başlatın. 20 kez, 2 set Selüliti yenerek sonuçlara çabucak ulaşmak için, bu çizelgeye göre egzersizleri uygulayın: 2 gün yap / 1 gün ara, 2 hafta boyunca yapılacak. -BrightSide-