Mesut Yar Tıpkısının aynısının kopyası!
HABERİ PAYLAŞ

Tıpkısının aynısının kopyası!

“Beni Affet” (Star TV) dizisinde zengin aile Kozanlar gelinleri Eylül’ün daha önce pavyonda çalıştığını öğrendi. Aynı şekilde “Aşkın Bedeli” (Star TV) dizisinde de Haznedar ailesi gelinleri Betül’ün pavyonda konsomatrislik yaptığını anladı... “İntikam” (Kanal D) dizisinde Yağmur ve Hakan, Tahsin’in ses kaydının peşine düşerek Arsoy Ailesi’nin gerçek yüzünü ortaya çıkarmaya çalışırken “Benim Hâlâ Umudum Var” (FOX) dizisinde Ozan da Hakan’ın ses kaydının peşine düştü. Bitmedi! “Aşkın Bedeli” dizisinde Poyraz, evin estetikle yüzünü değiştiren bakıcısı Zeynep’in bizzat kendi eşi olduğunu bir başkasından öğrenince, karısını bir daha görmek istemediğini beyan etti. “Aramızda Kalsın” (Star TV) dizisinde de aynı şekilde Yadigar, hikayedeki et lokantasının gerçek sahibinin bizzat kendisi olduğunu Civan’dan değil başkasından öğrenince, Civan’la görüşmek istemediğini resmen ifade etti... Bu kadar benzerlik arasında farklı bir senaryo bulabilirseniz bana haber edin, hakikaten manşetten vereceğim. En azından esinlenmeden üretilmiş bir dizi olduğu ortaya çıkacaktır; ne dersiniz?

[[HAFTAYA]]

Efsane genel müdürler nerede?

Başlığın yanıtı “yine televizyondalar” olmalı. TRT kökenli ve birçok özel kanalın kurulmasında rolü olan genel müdürlerden Faruk Bayhan dizi piyasasına formatlar üretiyor. Yakında başlayacak olan “Zeytin Tepesi” (Kanal D) projesinde onun imzası var... Show TV’nin efsane genel müdürü olarak anılan Saner Ayar ise Dubaili ortaklarıyla bir yapım şirketi kurmuş. Halen iki dizinin çekimleri sürüyor. Saner Ayar bir dolu da formatla izleyici karşısında farklı bir sınava hazırlanıyor... Bir başka eski genel müdür Murat Saygı halen digital platformlar üzerinden yayın yapan uydu kanallarında hem kanal hem de içerik çalışmaları yapıyor. Kendi işinin patronu oldu da diyebiliriz. Aynı şekilde Show TV’nin eski yöneticisi Haluk Şirin, aynı kanalda iş ürettiği Caner Erdem’le bu kez yapımcılık işinde iddiasını sürdürüyor... Doğuş Yayın Grubu’nun eski CEO’su Cem Aydın ise televizyon kanallarına dijital çözümler üreten bir şirketin sahibi olarak geleceğin televizyonculuğu üzerine sıkı çalışmalar yapıyor... Kanalları marka haline getiren bu isimlerin unutulacağını düşünmüyorum. Çünkü kendilerini unutturmayacak işlere imza atıyorlar!

*

Atilla Arcan’a gıcıkları mı var?

Bir okurumuz ısrarla sorunca notunu düşmeden edemedim, yanıtı gelirse onu da yayınlarız artık... “Number One Türk TV’de Gripin grubunun ‘Bir Cevabım Var mı’ klibinin sonunda Atilla Arcan’ın yer aldığı bölüm yayınlanmıyor... Diğer bütün müzik kanallarında bu şarkının klibi Atilla Arcan’ın olduğu sahneyle sona eriyor. Sansürlenmesinin nedeni hakikaten anlaşılamıyor. Ahlakla ilgili bir sıkıntı söz konusu değil. Ya da ‘klip çok uzun da onun için o bölüm kırpılmış’ demek de imkansız... Her müzik kanalı klibi kesintisiz yayınlarken Number One Türk kanalı, neden böyle bir uygulamaya gitmiş olabilir acaba?”...


*

Haberin Devamı

Al sana zamanın ruhu!


“İntikam” (Kanal D) dizisinde Yağmur Özden karakteri intikam almak istediği Arsoylar’ın hayatına girdi... Oğulları Emre’yi kendine aşık etti, onların ve başkalarının evlerine girip gizli kamera yerleştirdi, izledi, gizli belgeler aradı, planlar yapıp Arsoylar’ı zor durumda bıraktı... Korsan yazılımlar, silahlar, çatışmalar, tapeler ve standart bir vatandaşın yapmakta ve yaşamakta zorlanacağı daha nice eylemler... Yağmur, Hakan ve Ali sanki Arsoylar’ın arasına sızan popüler deyişle “paralel yapılar” gibi. Bana kalırsa son zamanlarda çok kullanılan deyimler bu popüler dizinin karakterlerine yakıştırılabilir... Hem dost hem de düşmanlar. Hem işbirliği yapıp hem de birbirlerine karşı savaşıyorlar. Bu arada Yağmur karakteri, ‘Kod Adı Alias’ dizisindeki kadın karakter gibi mübarek. (Teşekkürler Cüneyt Tan)


*

Orada ne var Fatih Bey?


Köşemizin haber kurtlarından Ediz Engincan lafa direkt girmiş; “FOX Ana Haber’deki ufak bir detay gözüme çarptı... Sunucu Fatih Portakal o anki haberi anlatırken gözleri en az 3-4 kere karşısındaki kameranın ayak seviyesinde bir şeye takılıp duruyor... Muhtemelen o an anlattığı ya da bir sonraki anlatacağı haberle ilgili detaylar ya da tüyolar hakkında bilgi veriliyor... İlk başta sanki yerden bir ‘canlı’ geçiyor diye düşünmüştüm ama belli ki durum öyle değil. En azından o ekran ya da baktığı şey her neyse göz ve kamera seviyesine çekilse daha iyi olur düşüncesindeyim... Bizi de ‘acaba orada ne var, nereye bakıyor’ sorularından kurtarmış olurlar. Bu arada haber bültenlerinin birçoğunda bitiş jeneriği yer alırken, Flash TV’de bunu göremiyorum... O anki yayını gerçekleştiren ekibe de haksızlık ediliyor gibi geliyor... Hiç olmazsa FOX’taki gibi bir jenerik hazırlayıp haber sonunda ekrandan akıtırlarsa ekibin mutfağında kimler var öğrenmiş oluruz... Hiçbirini tanımasak bile emekçiye saygı adına bizden esirgemezler sanırım”...

*



Haberin Devamı
Sıradaki haber yükleniyor...
holder