Tüketicinin aklında en çok Cem Yılmaz kaldı

Infomag Dergisi'nin ağustos sayısında yer alan araştırmaya göre Cem Yılmaz- Türk Telekom birlikteliği tüketicilerin en çok takip ettiği işbirliği oldu

Tüketicinin aklında en çok Cem Yılmaz kaldı

2 bin kişiyle görüştüler

Infomag Dergisi, ağustos sayısında araştırma şirketi Millward Brown’a 8 kentte 2 bin tüketici ile yaptırdığı araştırmaya yer verdi.

Ünlülerle işbirliği yapan 35 markanın incelendiği araştırmada bu stratejiyi en iyi kullanan markalar belirlendi. Araştırmada, tüketicinin birlikte algıladığı ünlü ve markaları belirledi. Anketin sonuçlarına göre yardımsız marka-ünlü bilinirliğinde ipi Türk Telekom ve Cem Yılmaz göğüsledi.

Vodafone ve Kaşmir ikinci

Anket sonuçlarına göre Cem Yılmaz’lı Türk Telekom reklamları yüzde 44 bilinirlikle ilk sırada yer aldı. Vodafone-Şafak Sezer ve Kaşmir Halı-Sibel Can işbirliği de yüzde 36’lık bilinme oranıyla ikinci sırayı paylaştı.

Tüketiciye fotoğraf ve marka logosu gösterilerek yapılan ‘yardımlı bilinirlik’te yüzde 92’lik bilinmeyle Vodafone-Şafak Sezer ikilisi lider oldu. Bunu yüzde 89 ile Cem Yılmaz-Telekom izledi.