Advertorial Türk Telekom 10. kez Türkiye'nin en değerli telekomünikasyon markası
Sponsorlu

Türk Telekom 10. kez Türkiye'nin en değerli telekomünikasyon markası


Paylaş
Türk Telekom 10. kez Türkiye'nin en değerli telekomünikasyon markası

Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance’in dünyanın en değerli 300 telekomünikasyon markasını seçtiği ‘Telecoms 300’ listesinde Türk Telekom 10. kez üst üste Türkiye’nin ‘En Değerli Telekomünikasyon Markası’ olarak seçildi

Üst üste gerçekleştirilen bu başarının arkasında 2016’da gerçekleştirilen benzersiz marka birleştirme stratejisine ek olarak 2017’de başlatılan ve "Empati" olarak adlandırılan yeni müşteri deneyimi programı, operasyonel mükemmellik ve tüm dünya için tasarlanan yenilikçi yerli ve milli teknolojiler etkili oldu.

Konuya ilişkin Türk Telekom CEO’su Dr. Paul Doany şu açıklamalarda bulundu:

"2017, Türk Telekom için bir anlamda 2016 yılında başlattığımız tek marka stratejimizin faydalarından yararlanmaya başladığımız ve üzerine 3 ana odak alanı eklediğimiz bir 'yükseliş’' yılıydı. Bu üç odak alanı Türkiye’yi geleceğe bağlamak amacıyla inşa ettiğimiz stratejimiz temelinde operasyonel mükemmellik, Empati Programı (müşteri deneyimini mükemmele taşıma yolculuğu) ve dünyaya yerli ve milli teknolojiler ihraç etme olarak özetlenebilir. Bu sayede Türk Telekom, 2017’de bir önceki yıla kıyasla yüzde 12,6'lık büyüme, 2,8 milyon net abone kazanımı ve yine bir önceki yıla göre yüzde 18,0'lik FAVÖK artışı kaydetti ve 2008'deki halka arzdan bu yana rekor düzeyde artışa imza attı.

'DURMAKSIZIN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ'

Başarılı finansal ve operasyonel performansımızın, uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından da tanınması son derece sevindirici. Bu kapsamda Haziran 2017'de Türk Telekom'u sekizinci kez Türkiye'nin en değerli markası olarak ödüllendiren Brand Finance, Şubat 2018’de açıkladığı 'Teleco

Detaylı bilgi için lütfen tıklayın>>